// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Valorant با انتشار یک تریلر سینمایی عرضه شد

علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی رقابتی می‌توانند بازی Valorant را به‌صورت رایگان دانلود و درکنار دوستان خود تجربه کنند.

در جریان یکی از قسمت‌های رویداد Summer Game Fest بود که تاریخ انتشار بازی Valorant اعلام شد. Valorant یک بازی تیراندازی رقابتی پنج در مقابل پنج نفر است که از نظر ساختار بازی، می‌توان آن را ترکیبی از بازی Counter-Strike و بازی Overwatch دانست. کاربران باید کاراکترهایی را انتخاب کنند که هرکدام مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند. همچنین در شروع بازی، تمامی بازیکنان سلاح یکسانی دارند و با کشتن بازیکن‌های تیم حریف، پول کسب می‌کنید و می‌توانید سلاح‌های جدیدتری را خریداری کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورنت، در روز ۱۳ خرداد ماه (دو ژوئن) این بازی را به‌صورت رسمی برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار داد. کاربران هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت Valorant جهت دریافت و تجربه‌ی بازی اقدام کنند. در روز عرضه، بازی Valorant دارای چهار نقشه مختلف و ۱۱ کاراکتر است.

رایت گیمز اعلام کرده که موارد سرگرم کننده‌ای را برای بازی درنظر گرفته که به مرور زمان به بازی Valorant اضافه می‌شوند. در زیر هم می‌توانید تریلر روز عرضه و مربوط‌به گیم‌پلی بازی ولورنت را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

در‌این‌میان اشاره کنم که بازی Valorant دارای کلاس‌بندی مختلفی است و هر یک از این ۱۱ کاراکتر، در یکی از کلاس‌های دوئلیست، انیشیتور، کنترلر و سنتینال قرار می‌گیرد. بازیکنان باید کاراکترهایی را انتخاب کنند که بتوانند ازطریق آن‌ها ویژگی‌های کاربردی را دراختیار تیم خود قرار دهند. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی و گیم‌پلی بازی به مناسبت عرضه ولورنت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده