نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

خرید موبایل ارزان از فروشگاه اینترنتی مبیت

تغییرات سریع سبک زندگی در دنیای مدرن امروزی و حضور جدایی ناپذیر گوشی‌های هوشمند به‌دلیل کاربردهای فوق‌العاده در زندگی افراد، خرید موبایل را به امری ضروری تبدیل کرده است.

در این روزها که با افزایش هر روزه که نه! هر لحظه قیمت گوشی تحت تاثیر نوسانات مداوم نرخ ارز روبه‌رو هستیم، پیگیری و خرید موبایل مناسب، افراد زیادی را به درد سر می‌اندازد. کاهش یا افزایش در واردات گوشی و عرضه و تقاضای آن نیز درکنار تحولات نرخ دلار بر قیمت نهایی خرید موبایل تاثیر زیادی گذاشته است.

امروزه بخش اعظم فعالیت‌های روزمره ما تحت تاثیر اینترنت و پیشرفت‌های آن قرار گرفته است و تاثیر فضای مجازی بر فعالیت‌های روزمره ما هر روز بیشتر می‌شود. امکاناتی که این فضا در اختیار ما قرار داده، باعث گسترش و تحول در سبک و سیاق بسیاری از کسب و کارها و رواج خرید اینترنتی شده است.

قیمت‌ها در این بازار بزرگ شدیدا رقابتی است و برخی فروشگاه‌ها با حفظ کیفیت، قیمت‌های بسیار مناسبی را نیز برای محصولات خود ارائه می‌دهند. در پی عدم ثبات بازار خرید موبایل و دسترسی آسان خرید اینترنتی، روزانه می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از قیمت‌ها مطلع شوید.

کاهش قیمت موبایل با افزایش واردات و اختصاص ارز

افزایش ناگهانی قیمت موبایل در چند ماه گذشته باعث سردرگمی خریداران و دودلی برای خرید موبایل یا صبر برای کاهش قیمت‌ها شده است. کارشناسان بخشی از حباب قیمت موبایل را مربوط‌به نوسانات ارز و باقی را در ارتباط مستقیم با کاهش واردات می‌دانند.

بخش عمده موبایل های موجود در بازار مربوط‌به واردات سال ۹۸ است و در سال ۹۹ به‌دلیل شیوع کرونا، محدودیت های واردات و تعطیلی گمرک گوشی‌های وارد شده بسیار محدود بوده است. به طوری که در مقایسه با سال گذشته در فروردین ماه امسال با کاهش ۱۰ برابری واردات موبایل روبه رو بودیم. شیوع جهانی ویروس کرونا و کاهش تولیدات باعث افزایش نرخ جهانی گوشی‌های همراه شده است.

بسته بودن مرزها و کاهش واردات به تأمین گوشی‌های مورد نیاز مردم ضربه جدی وارد کرد. اما به‌تازگی با بازشدن مرزهای چین و دبی که از مراکز اصلی صادرات گوشی به ایران هستند، افزایش واردات و ترخیص کالا و همچنین ثبات قیمت‌ها، برای قیمت موبایل روند کاهشی پیش‌بینی می‌شود. با همکاری وزارت صنعت و معدن و بازنگری قوانین، ترخیص موبایل ها در گمرک سرعت بیشتری گرفته و افزایش عرضه ما را به کاهش قیمت‌ها امیدوار کرده است.

افزایش ناگهانی قیمت موبایل تقاضا برای خرید این محصول را با کاهش چشمگیر مواجه کرد، با وجود برندهای مختلف و قیمت‌های متفاوت اما کمتر کسی حاضر بود قیمت‌هایی بیش از ارزش واقعی برای خرید موبایل پرداخت کند. با کاهش تقاضا شاهد شیب نزولی قیمت‌ها هستیم که تخصیص ارز و افزایش واردات نیز به ثبات این قیمت‌ها کمک می‌کند.

افزایش قیمت‌ها در چند ماه گذشته ضربه های جبران ناپذیری به شرایط اقتصادی بازار موبایل و تمایل به خرید اینترنتی آن زد که در سال‌های گذشته از اقبال خوبی برخوردار بود.

فروشگاه مبیت

رونق کسب و کارهای آنلاین با ارزان شدن موبایل

نوسان روزانه قیمت ارز در کاهش اعتماد به خرید اینترنتی کالاهای دیجیتال با وجود رشد غیرقابل مهار آن تاثیر قابل توجهی داشته است. راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و خرید اینترنتی با سرعت هرچه تمامتر منجر به تغییر ذائقه خرید در مردم نیز شده است.

از بزرگ‌ترین ایراداتی که می‌توان به فروشگاه‌های حضوری و فیزیکی در سطح شهر گرفت این است که امکان خرید از آن‌ها تنها در حوزه استحفاظی خود امکان‌پذیر است اما برخلاف آن این محدودیت با خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین کاملا از بین رفته است. حذف این مرزبندی جغرافیایی توان بالقوه زیادی برای افزایش دسترسی افراد به یک خرید اینترنتی مناسب ایجاد می‌کند.

امروزه تداوم در کاهش و افزایش قیمت دلار بازار فروش حضوری کالاهای دیجیتال را با مشکل جدی روبه رو کرده است. خرید موبایل دیگر به این آسانی نیست و هر فروشنده گمانه زنی خود را از ارزان شدن یا گران شدن آن دارد که وجود مرجعی معتبر و در دسترس را برای خرید موبایل واجب می‌کند. با کاهش قیمت موبایل شما می‌توانید از هرکجای ایران آن را آنلاین سفارش دهید.

با خرید اینترنتی موبایلِ خود را با بالاترین کیفیت و به سریع‌ترین شکل بخرید

با تجربه یک بار خرید آنلاین شما متوجه اساسی ترین تفاوت های آن با خرید حضوری می شوید. در زمان مراجعه شما به سایت برای خرید موبایل و تصمیم به خرید آنلاین فروشنده ای به‌طور مستقیم درکنار شما حضور ندارد و شما بدون لمس کالا باید با بررسی ویژگی‌های محصول به خرید آن اقدام کنید.

به این دلیل است که اهمیت انتخاب یک فروشگاه آنلاین مورد اعتماد و عملکرد سریع گروه پشتیبان آن اهمیت دارد. هرچند که با رشد روز افزون خرید آنلاین هنوز افراد زیادی نسبت به خرید از یک فروشگاه اینترنتی مردد هستند و دلایل کافی برای اقدام به خرید اینترنتی ندارند.

برای روشنگری بیشتر به بررسی مزیت های بازار خرید آنلاین می پردازیم.

خریدی بی دردسر و راحت: باتوجه‌به شلوغی و ترافیک خیابان و شاغل بودن اکثر افراد که بعد از خستگی یک روز کاری توان گشت‌و‌گذار در بازارهای شلوغ را ندارند، خرید اینترنتی انتخابی آسانتر است.

صرفه‌جویی در زمان خرید: تصور کنید چه حجم از زمانی‌که صرف تعویض لباس و بیرون رفتن از خانه برای خرید می‌کنید در جایی بهتر استفاده خواهد شد. سریع با فشار چند کلید در هر موقعیتی و با هر پوششی شما توانایی خرید اینترنتی خود را خواهید داشت.

فروشگاه مبیت

فروشگاه مبیت

امکان جست و جو و مقایسه قیمت قبل از خرید: گاهی برای یک کالای ساده در خرید حضوری مجبور می شوید ساعت ها از این مغازه به آن مغازه بروید تا خریدی با بهترین قیمت داشته باشید. اما خرید اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد با بالا پایین کردن صفحات و بررسی ویژگی‌ها و قیمت یک کالا بهترین انتخاب را کنید.

تحویل کالا در منزل و عدم نیاز به حمل آن: خرید کالاهای حجیم و سنگین خود داستان دیگری دارد. تصور کنید ساعت ها برای خرید و مقایسه کالایی وقت صرف کرده اید بعد از آن حالا نوبت به حمل کالا به منزل می‌رسد همچنین اغلب یک فروشگاه آنلاین برای یک سقف خرید مشخص ارسال رایگان در نظر می‌گیرد و در هزینه ها صرفه‌جویی می‌شود.

قیمت‌های مناسب و تخفیف های خرید آنلاین: کسب و کارهای آنلاین هزینه های اضافی تأمین مکان مناسب و مخارج مربوط‌به آن را ندارند به همین دلیل با قیمت مناسب‌تر و با تخفیف بیشتر اجناس به دست کاربر می‌رسد. در بعضی موارد کسب و کارها امتیازاتی برای مشتریان خود با هر خرید در نظر می‌گیرند. مانند فروشگاه اینترنتی مبیت که خدمات تخفیفی نوینی را براساس کسب امتیاز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

تنوع بسیار کالا: خرید یک کالا به‌صورت حضوری نیاز به وقت و انرژی زیادی دارد و مشتری این فرصت را ندارد که تک به تک از همه مغازه ها بازدید کند. خرید اینترنتی این مزیت را دارد که شما با صرف زمان خیلی کمتر با گروه متنوعی از اجناس آشنا می شوید و باتوجه‌به درج ویژگی‌های هر کدام به‌راحتی قبل از خرید آن‌ها را بررسی می‌کنید. برای خرید موبایل که عموما افراد با حساسیت فراوان دست به انتخاب می زنند وجود این دسته‌بندی و مقایسه های منظم ضروری به نظر می‌رسد.

ارسال بی دغدغه هدایا: کافی است بدانید برای چه کسی و چه گروه سنی به‌دنبال هدیه مناسب هستید. با صرف محدود زمانی و درج آدرس مورد نظر با خیال راحت بعد از ثبت خرید اینترنتی هدیه آن را ارسال می‌کنید. فراموش نکنید که زمان دقیق ارسال هدایا اهمیت ویژه‌ای دارد و یک فروشگاه آنلاین با ارسال سریع انتخاب مناسبی است.

دسترسی همیشگی به خرید اینترنتی: خرید آنلاین محدودیت زمان و مکان ندارد و شما حتی در روزهای تعطیل با آرامش خاطر خرید می‌کنید. کسب و کارهای آنلاین به‌دلیل عدم نیاز به حضور فیزیکی در حوادث و بیماری های همه‌گیر بیشترین امکان خدمت‌رسانی به مشتریان خود را دارند. در بیماری همه‌گیر کرونا که اغلب کسب و کارها تعطیل شده و افراد برای تأمین نیازهای خود با مشکل مواجه شدند، تغییر سبک زندگی و استقبال از خرید اینترنتی نیازهای افراد را تأمین کرد.

کدام فروشگاه اینترنتی معیارهای لازم برای خرید موبایل را دارد؟

هدف از بررسی مزایای خرید اینترنتی افزایش آگاهی در زمینه ی خرید آنلاین و انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مناسب بود. بهتر است با درک بعضی معایب آن مثل تأخیر در زمان ارسال، عدم ارتباط حضوری بین فروشنده و خریدار و امکان کلاهبرداری های اینترنتی به فروشگاه آنلاینی مراجعه کنید که در قدم اول با نماد الکترونیک و مجوز رسمی در صفحه خود اعتماد شما را جلب کند و با ارسال سریع خرید را به دست شما برساند.

هزینه های گزاف خرید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی نیاز مبرم به خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر را بیشتر می‌کند که در این بین فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت مرجع تخصصی فروش کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی درگاهی مطمئن را با رعایت تمامی این نکات و تضمین وجه پرداختی در صورت نارضایتی مشتری ایجاد کرده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده