// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۶

تریلر جدید و کوتاه بازی Ghost of Tsushima پخش شد

تریلر سینماتیک و جدید بازی «روح سوشیما» که A Storm is Coming (طوفانی در راه است) نام دارد، سقوط و صعود مجدد شخصیت اصلی خود را در مقام یک مبارز متعهد ژاپنی به تصویر می‌کشد.

مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی همواره در فاصله‌ی چند روز مانده تا انتشار بازی‌های انحصاری مورد انتظار خود، یک تریلر سینماتیک و کوتاه از آن‌ها را تحویل شبکه‌های تلویزیونی و اینترنت می‌دهد. این ویدیوها گرافیک و گیم‌پلی واقعی بازی را نشان نمی‌دهند اما از پس توصیف کلی حس‌وحال تجربه‌ی اثر برمی‌آیند. حالا پس از آن که مخاطب در ماه‌ها و هفته‌های قبل چنین تریلرهایی را برای دو بازی The Last of Us Part 2 و «دث استرندینگ» تماشا کرد، نوبت به تازه‌ترین ساخته استودیو ساکر پانچ رسیده است؛ استودیویی که یکی از نخستین انحصاری‌های تحسین‌شده‌ی پلی استیشن 4 را با بازی Infamous Second Son تحویل گیمرها داد و اکنون با بازی Ghost of Tsushima آخرین انحصاری بزرگ سونی در نسل هشت را ارائه می‌کند.

دانلود تریلر سینمایی بازی از آپارات

بررسی‌ها و نمرات بازی Ghost of Tsushima راس ساعت ۱۸:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۴ تیر منتشر می‌شوند. خود بازی هم صبح جمعه، ۲۷ تیر به وقت ایران در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این اثر که به خاطر میزان خشونت و خون‌ریزی خود درجه‌ی سنی بزرگ‌سال را دریافت کرده است، گیمر را به جزیره‌ای در حال فروپاشی زیر حملات دشمن می‌برد. جین ساکای در مقام قهرمان بازی پس از آن به شکلی وحشتناک شکست می‌خورد، چاره‌ای جز کنار گذاشتن اکثر روش‌ها و تبدیل شدن به شبحی قاتل ندارد. او می‌خواهد جزیره‌ی محل زندگی خود را از دست سربازهای مغول نجات دهد. حتی اگر انجام این کار به قیمت لگد کردن تمام اصول اخلاقی یک سامورایی باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده