// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ انتشار بازی Bloodstained: Curse of the Moon 2 با انتشار یک تریلر اعلام شد

به‌تازگی و با انتشار یک تریلر اعلام شده که بازی Bloodstained: Curse of the Moon 2 در تاریخ ۲۰ تیر ماه عرضه می‌شود.

چندی پیش بود که در جریان رویداد New Game Plus Expo، کوجی ایگاراشی بازی Bloodstained: Cruse of the Moon 2 را معرفی کرد؛ محصولی هشت بیتی که قرار است داستان زانگتسو، قهرمان نسخه اول، را روایت کند. البته در این راه کاراکترهای دیگری هم حضور دارند که او را یاری خواهند کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Inti Creates، سازنده بازی Bloodstained: Cruse of the Moon 2، در حساب کاربری یوتیوب خود دومین تریلر از این بازی را منتشر کرده است. در جریان دومین تریلر از بازی، شاهد توضیحاتی حول شخصیت‌های این نسخه و مهارت‌های آن‌ها هستیم. کاربران جدا از زانگتسو، دامینیک از بازی Bloodstained: Ritual of the Night رابرت و هایچی، می‌توانند ازطریق میریم، قهرمان نسخه Ritual of the Night، جیبل و آلفرد هم بازی را تجربه کنند. 

ازاین‌رو در زمان عرضه Bloodstained: Cruse of the Moon 2 هفت کاراکتر قابل بازی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. هرکدام از این شخصیت‌ها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند و ازطرفی، در بخشی از تریلر گیم‌پلی حالت مشارکتی بازی هم نمایش داده می‌شود. کاربران به‌صورت دونفره می‌توانند Bloodstained: Cruse of the Moon 2 را تجربه کنند. در انتهای تریلر هم تاریخ انتشار بازی اعلام شد.

کاربران در تاریخ ۲۰ تیر ماه (۱۰ ‌ژوئیه) می‌توانند Bloodstained: Cruse of the Moon 2 را روی کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ یا ایکس‌باکس وان تجربه کنند. در ادامه هم می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

Bloodstained: Cruse of the Moon 2 تنها بازی‌ای نیست که توسط استودیو Inti Creates در دست توسعه است. آن‌ها اعلام کرده‌اند که هم‌اکنون بازی Azure Strike GUNVOLT 3 هم مراحل توسعه خود را سپری می‌کند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده