نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

با پیشگامان، این تابستان حجم عظیمی از خوشبختی را دریافت خواهید کرد

برای تابستان امسال، فقط کافیه پیشگامان رو انتخاب کنید تا با 2000 گیگ حجم بین‌‌الملل و یک پینگ تایم مناسب از داشتن یک اینترنت ADSL بدون قطعی لذت ببرید.

استفاده از اینترنت، باتوجه‌به شرایط این‌روزهایمان به یک امر ضروری و مهم در انجام امور روزمره‌ تبدیل شده است. داشتن یک اینترنت با حجم مناسب در این تابستان می‌تواند به شما هم برای گذراندن اوقات فراغت (بازی‌های آنلاین، تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود و ...) و هم برای انجام کارهای روزمره (خرید اینترنتی، تراکنش‌های بانکی، تحقیق و جست‌وجو و ...) کمک خواهد کرد .

همچنین برای کسانی که نیاز به پینگ تایم مناسب برای انجام بازی‌های آنلاین را دارند، پیشگامان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بعد از خرید و راه‌اندازی سرویس با ثبت درخواست می‌توانید از مناسب‌ترین پینگ در سرویس ADSL خود بهره‌مند شوید.

شرکت پیشگامان با ارائه یک سرویس پُرحجم ۱۵۰۰ گیگ بین‌‌الملل (معادل ۴۵۰۰ گیگ داخلی) به همراه ۵۰۰ گیگ شبانه، برای مدت زمان سه ماه و با مبلغ فقط ۱۲۰ هزارتومان (ماهانه ۴۰ هزار تومان) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هرچه راحت‌تر این روزها کمک خواهد کرد.

بعد از خرید این سرویس شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه بیشتر نخواهید داشت چرا که نصب و راه اندازی آن نیز کاملا رایگان است. شرکت پیشگامان آماده ارائه اینترنت در سراسر کشور به مشترکین گرامی است. با کلیک روی اینجا می‌توانید این سرویس را به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

در صورت هرگونه سؤال و ابهامی با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید، همکاران ما از هیچ کمکی جهت رفاه بیشتر شما دریغ نخواهند کرد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده