نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

اپیزود اول فصل سوم Yellowstone با ۶.۵ میلیون بیننده رکورد جدیدی ثبت کرد

قسمت اول فصل سوم سریال Yellowstone با ۶.۵ میلیون تماشاگر به پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی تاریخ شبکه‌ی پارامونت تبدیل شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Yellowstone (یلواستون) شبکه‌ی پارامونت رکورد جدیدی را در زمینه‌ی تعداد بیننده‌ها به ثبت رسانده است. آمارها نشان می‌دهد که نخستین اپیزود فصل سوم این سریال درام مجموعاً ۶.۶ میلیون بیننده در شبکه‌ی پارامونت داشته است که با افزایش ۱۶۴ درصدی بینندگان در مقایسه با زمان مشابه به پربیننده‌ترین مجموعه‌ی تلویزیونی یک شبکه کابلی در طول تقریباً ۲ سال پخش بدل می‌شود. براساس گزارش شرکت تحقیقاتی نیلسن، نخستین قسمت فصل سوم در میان مخاطبین بزرگسال ۱۸ تا ۴۹ ساله با افزایش ۱۶۳ درصدی رتبه‌ی ۲.۵۶ و در میان مخاطبین ۲۵ تا ۵۴ ساله با افزایش ۱۷۱ درصدی رتبه‌ی ۳.۵۶ را کسب کرده است.

اپیزود اول فصل سوم سریال «یلواستون» در چهار شبکه‌ی پارامونت، CMT، تی‌وی لند و پاپ مجموعاً ۹.۳ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشانده است. براساس اعلام شرکت نیلسن و شبکه‌ی پارامونت، نخستین قسمت فصل سوم سریال Yellowstone «بهترین اپیزود آغازین در میان سریال‌های سال ۲۰۲۰ بین مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله و ۲۵ تا ۵۴ ساله» و «پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی در تاریخ شبکه با احتساب مجموع بینندگان» بوده است. این اپیزود همچنین «بالاترین رتبه‌ی یک برنامه‌ی تلویزیونی در میان مخاطبین ۲۵ تا ۵۴ ساله را در تاریخ شبکه» و «بالاترین رتبه‌ی یک برنامه‌ی تلویزیونی با مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله در طول ۴ سال گذشته» را به دست آورده است.

فصل سوم سریال درام Yellowstone

در کنار همه‌ی مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، نخستین اپیزود فصل سوم سریال Yellowstone نسبت به اپیزود مشابه فصل دوم، با افزایش ۵۱ درصدی در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله رتبه‌ی ۲.۵۶ و با افزایش ۴۳ درصدی در میان مخاطبین ۲۵ تا ۵۴ ساله رتبه‌ی ۳.۵۶ را از آن خود کرده است. همچنین آمارها افزایش ۳۰ درصدی مجموع بینندگان قسمت اول فصل سوم را در مقایسه با نخستین قسمت فصل دوم نشان می‌دهد. فصل سوم سریال «یلواستون» از تمام شبکه‌های بخش «سرگرمی و جوانان» شرکت ViacomCBS نظیر MTV ،Comedy Central و CMT پخش شد تا بینندگان بیشتری بتوانند به تماشای آن بپردازند. این همان رویکردی است که زمانی شبکه‌ی «کمدی سنترال» برای افزایش شمار بینندگان سریال Awkwafina is Nora from Queens (آکوافینا همان نورا از محله کویینز است) در پیش گرفت.

سریال Yellowstone که تیلور شریدان و جان لینسون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند، ماجراهای خانواده‌ی داتون به سرپرستی جان داتون (با نقش‌آفرینی کوین کاستنر، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار) را روایت می‌کند که بزرگ‌ترین مزرعه‌ی یکپارچه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا را اداره می‌کند؛ مزرعه‌ای که همیشه مورد هجوم گروه‌های مختلف قرار می‌گیرد. استودیوی فیلم‌سازی 101 یکی از سازندگان سریال «یلواستون» است و جان لینسون، آرت لینسون، تیلور شریدان، کوین کاستنر، دیوید سی. گلاسر و باب یاری به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. شبکه‌ی پارامونت در اسفندماه سال گذشته سریال Yellowstone را برای فصل چهارم تمدید کرد و با انتشار یک اطلاعیه‌ی تازه از امضای قراردادی چندجانبه با تیلور شریدان و بخش «سرگرمی و جوانان» شرکت ViacomCBS خبر داد.

جاش هالووی، بازیگر سریال Lost (گمشده)، لوک گریمز، بازیگر سریال True Blood (خون حقیقی)، کلی رایلی، بازیگر سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وس بنتلی، بازیگر سریال American Horror Story: Hotel (داستان ترسناک آمریکایی: هتل)، کول هاسر، بازیگر سریال Chase (تعقیب)، کلسی چو، بازیگر سریال Fargo (فارگو)، جفرسون وایت، بازیگر سریال House of Cards (خانه‌ی پوشالی)، فوری اسمیت، بازیگر سریال Legend (افسانه)، دنیم دیچاردز، بازیگر سریال Good Trouble (مشکل خوب)، گیل بیرمنگام، بازیگر سریال Unbreakable Kimmy Schmidt (کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر) و برکن مریل از بازیگرانی هستند که در کنار کوین کاستنر در فصل سوم Yellowstone به ایفای نقش می‌پردازند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده