// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی Beat Cop؛ پلیس شهر

بازی Beat Cop شما را در نقش یک پلیس قرار می‌دهد که با داستان سرایی و گیم‌پلی جذاب خود اثری سرگرم کننده‌ برای مخاطب فراهم کرده است. با معرفی این بازی همراه ما در زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

بیشتر بازی‌های موبایل که امروزه برای این پلتفرم منتشر می‌شود، صرفا برای سرگرمی موقت و بدون داستان سرایی خاصی هستند. در این بین تیم‌های بازی‌سازی از این فرصت استفاده می‌کنند و با خلق یک بازی‌ داستان محور و در عین حال جذاب و سرگرم کننده مخاطب‌های زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی Thimbleweed Park ساخته‌ی استودیوی Terrible Toybox اشاره کرد که با گرافیک پیکسلی، داستان و گیم‌پلی سرگرم کننده گیمر‌های زیادی را سرگرم خود کرد. در این معرفی به سراغ بازی Beat Cop می‌رویم که گیم‌پلی جذاب و داستان پیچیده خود اثری متفاوت را برای مخاطب خود آماده کرده است.

نمایی از گیم پلی بازی Beat Cop

علاوه‌بر روند اصلی، بازی مأموریت‌های فرعی مختلفی دارد و گاهی نیز آنقدر جذاب هستند که بخواهید بخشی از بازی را به آن اختصاص دهید

بازی اندروید و آیفون Beat Cop شما را در نقش یک پلیس قرار می‌دهد که به‌عنوان یک افسر وارد اداره پلیس می‌شوید. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که شما را برای ماموریتی به خانه‌ی یکی از سناتورهای شهر می‌فرستند ولی قضیه خوب پیش نمی‌رود و به شما اتهام‌های قتل و سرقت جواهرات را می‌زنند. روند اصلی داستان بازی بیشتر بر پایه دیالوگ‌هایی است که بین شما و افراد مختلف صورت می‌گیرد و نکته خوب در آن حق انتخاب دیالوگ است.

علاوه‌بر روند اصلی، بازی مأموریت‌های فرعی مختلفی دارد و گاهی نیز آنقدر جذاب هستند که بخواهی بخشی از بازی را به آن اختصاص دهید. برخی از مأموریت‌های بازی شامل جریمه کردن متخلفین رانندگی و دستگیری خلافکاران است که جذابیت‌های خاص خود را دارند. محیط بازی با اینکه آنقدر بزرگ نیست ولی شامل جزئیات زیادی است که می‌توان به فروشگاه‌ها و مرکز پلیس آن اشاره کرد.

گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و شما با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را هدایت می‌کنید. برای اینکه بتوانید بین مکان‌های مختلف جابه‌جا شوید با دوبار ضربه زدن کاراکتر شما شروع به دویدن می‌کند که باید نوار نفس آن را نیز مدیریت کنید. شما در نقش پلیس می‌توانید به فعالیت‎‌های مختلفی مانند جریمه کردن خودروها بپردازید.

برای این کار باید آیکون دفترچه را انتخاب کنید تا روی همه خودرو‌ها آیکونی‌هایی ظاهر شوند و حالا می‌توانید خودرو‌ها را با دلایل مختلفی چون پارک نامناسب، رد کردن چراغ قرمز و حتی لاستیک‌های پنچر آن جریمه کنید. شما می‌توانید وارد مغازه‌های مختلف بشوید و با افراد مختلف شروع به صحبت کردن کنید و از این طریق داستان بازی را پیش ببرید. یکی از موارد خوب بازی که باعث یکنواخت شدن بازی نمی‌شود ارائه محتوای بیشتر در طول بازی است و در همان ابتدای آن همه‌ی المان ‌های گیم‌پلی‌ای را برای گیمر فراهم نمی‌کند. به‌طورکلی بازی از نظر محتوای سرگرم کننده، خیلی خوب عمل کرده و مخاطب را جذب خود می‌کند.

شما در نقش پلیس می‌توانید فعالیت‎‌های مختلفی مانند جریمه کردن خودروها را بپردازید. 

صحبت کردن با کاراکترهای بازی Beat Cop

گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است که طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. اصولا بازی‌هایی پیکسلی جذابیت‌های خاص خود را دارند و بیشتر اوقات این دسته از بازی‌ها به موفقیت‌های زیادی مانند Beat Cop نیز می‌رسند. موسیقی نیز در سطح خوبی قرار دارد البته فقط در منو و برخی از قسمت‌های بازی و عملا در محیط اصلی آن به جز صدای خیابان و مردم مورد خاصی را شنیده نمی‌شود.

استودیوی 11 bit studios که در کارنامه خود آثار موفقی چون Frostpunk و This War of Mine دارد با طراحی یک بازی داستان محور جذاب و پر از المان‌های مختلف بار دیگر توانست اثری جذاب را برای مخاطب خود ایجاد کند. اگر شما نیز به بازی‌های داستان محور و گیم‌پلی پر از المان‌های مختلف علاقه‌مند هستید قطعا تجربه Beat Cop را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی Beat Cop که در ابتدا برای پی ‌سی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می‌توانید مانند گذشته ازطریق لینک‌های زیر دانلود و از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Beat Cop
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده