نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Shakedown: Hawaii به‌زودی برای استیم، Wii و Wii U منتشر می‌شود

استودیو وی‌بلنک اینترتینمنت به‌عنوان سازنده اثر در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که بازی Shakedown: Hawaii طی دو ماه آینده برای کاربران استیم، کنسول Wii و همینطور Wii U روانه بازار می‌شود.

بیش از یک سال از زمان انتشار بازی Shakedown: Hawaii می‌گذرد؛ اثری که با الهام از بازی Grand theft Auto، داستان مردی را روایت می‌کند که کسب‌و‌کار آن با وجود فروشگاه‌های دیجیتالی و برنامه‌های استریمی دچار رکود شده است. وظیفه اصلی شما در نقش گیمر، درکنار مبارزه با دشمنان در دنیای جهان‌باز بازی، تلاش برای خریداری املاک و رونق بخشیدن به کسب‌وکار به‌منظور فرار از ورشکستگی است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تا این لحظه Shakedown: Hawaii برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS و پلی‌ استیشن ویتا منتشر شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیو وی‌بلنک اینترتینمنت (Vbank Entertainment) به‌عنوان ناشر بازی به‌صورت رسمی اعلام کرد بازی Shakedown: Hawaii ماه آینده برای کنسول Wii و در ماه اوت نیز راهی Wii U و مشترکین استیم می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد از آنجایی که نسخه Wii بازی Shakedown: Hawaii تنها در اروپا در دسترس خواهد بود، احتمال صدور مجوز در امریکا جهت انتشار یک بازی جدید برای این کنسول خاطره‌انگیز غیرممکن است.

حال باتوجه به اینکه تنها سه هزار نسخه فیزیکی از بازی روانه بازار می‌شود و همچنین فروشگاه‌ آنلاین کنسول Wii بسته شده‌ است، باید دید علاقه‌مندان چگونه می‌توانند روی دستگاه خود بازی Shakedown: Hawaii را تجربه کنند.

به‌نظر شما سیاست تیم سازنده مبنی‌بر انتشار بازی خود روی کنسول‌هایی که تقریبا دیگر کاربر فعال قابل توجهی ندارند، چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده