نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

آپدیت تابستانی بازی Animal Crossing: New Horizons آخر هفته منتشر می‌شود

اولین آپدیت تابستانی بازی Animal Crossing: New Horizons به‌صورت رایگان تا چند روز دیگر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Animal Crossing: New Horizons یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ میلادی است که با آمار فروش خیره‌کننده‌اش، در ماه‌های اخیر همیشه در اخبار مهم صنعت بازی حضور داشته است. شرکت نینتندو هم با ارائه آپدیت‌ها و رویدادهای متعدد برای این بازی، پشتیبانی خوبی از آن کرده و نگذاشته که روند فروش بازی انحصاری‌اش متوقف شود. عملکرد خوب این بازی حتی روی میزان فروش کنسول محبوب سوییچ نیز بی‌تاثیر نبوده، به‌طوری که در آخرین گزارش رسمی نینتندو، فروش این کنسول ۵۵.۷۷ میلیون دستگاه اعلام شده است.

چندی پیش شاهد رویداد ویژه Bunny Day در بازی Animal Crossing: New Horizons و معرفی شخصیت «لیف» (Leif) بودیم که با بازخوردهای جالبی نیز همراه بود. اما ظاهرا برنامه‌های نینتندو برای New Horizons تمامی ندارند، چون اخیرا این شرکت در توییتر بازی اعلام کرده که قصد دارد دو آپدیت ویژه مخصوص فصل تابستان را برای New Horizons عرضه کند که اولین آپدیت آخر همین هفته یعنی روز جمعه ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹ (۳ ژوئیه ۲۰۲۰) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. نینتندو با انتشار ویدیوی زیر در توییتر نوشت: «با شیرجه زدن در آپدیت رایگان و تابستانی بازی Animal Crossing: New Horizons خنک شوید. با موج اول در تاریخ ۳ ژوئیه از راه می‌رسد، لباس شنای خود را بپوشید و در اقیانوس شیرجه بزنید و با شخصیت‌های جدید ملاقات کنید! متتظر ارائه اطلاعات بیشتر از موج دوم هم باشید که برای انتشار در ماه اوت برنامه‌ریزی شده است.»

دانلود ویدیو از آپارات

توییت منتشر شده به‌وسیله نینتندو تنها در چند ساعت بیش از ۱۰۰ هزار لایک گرفت. در ویدیوی بالا که اطلاعاتی مربوط‌به آپدیت‌های پیش رو را نمایش می‌دهد، شاهد بازگشت قابلیت شیرجه زدن در آب هستیم که قبلا هم در بازی New Leaf شاهدش بوده‌ایم. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به غواصی در اعماق دریا بپردازید و موجوداتی مثل ستاره دریایی را جمع‌آوری کنید. این موجودات هم برای نمایش در موزه و هم برای اهدا به «بلدرز» (Blathers) کاربرد دارند. همچنین با پیدا کردن اولین صدف دریایی، می‌توانید آن را به پاسکال (Pascal)، سمور آبی قرمز رنگی که در ویدیو هم می‌توانید آن را مشاهده کنید، بفروشید و در ازایش آیتم‌های با ارزشی را دریافت کنید. این آیتم‌ها شامل دستور ساخت مبلمان و وسایل منزل ویژه «پری دریایی» می‌شوند.

آخرین تغییر آپدیت تابستانی بازی Animal Crossing: New Horizons نیز مربوط‌به شخصیت «گالیور» (Gulliver) است که در ساحل با او برخورد می‌کنید. البته او این بار به‌جای ظاهر ملوانی همیشگی‌اش، با لباس دزدان دریایی دیده می‌شود و حتی شبیه آن‌ها هم صحبت می‌کند! اطلاعات زیادی درباره شخصیت گالیور ارائه نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در صورت کمک کردن به او، آیتم‌های مخصوصی را که جنبه تزیینی برای خانه شما خواهند داشت، در اختیارتان بگذارد. در انتهای ویدیو نیز شاهد عبارت «اما این همه چیز نیست...» هستیم و سپس به آپدیت تابستانی دوم که در ماه اوت عرضه خواهد شد، اشاره می‌شود.

گذشته از ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌شوند و از تکراری شدن آن جلوگیری می‌کنند، نحوه پشتیبانی نینتندو از بازی انحصاری‌اش در نوع خود جالب توجه است. به محض اینکه اطلاعاتی درباره آپدیت تابستانی دوم بازی New Horizons ارائه شوند، این اطلاعات را هم در اختیار شما خواهیم گذاشت.

بازی Animal Crossing: New Horizons که در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد، یکی از بهترین و موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ تا به امروز است. اخیرا در اخبار بازی داشتیم که میزان فروش New Horizons در کمتر از دو ماه به حدود ۱۳.۴۱ میلیون نسخه رسیده‌ است که عددی شگفت‌انگیز برای یک بازی انحصاری محسوب می‌شود. منتقدان نیز نگاه مثبتی به این بازی داشته‌اند، به‌طوری که میانگین امتیازات آن در وبسایت متاکریتیک ۹۰ از ۱۰۰ است. آراییس نظریان، نویسنده زومجی نیز در بررسی خود از این بازی نمره عالی ۹.۵ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت. شما می‌توانید بررسی بازی New Horizons را اینجا بخوانید. ضمنا نیم‌نگاه زومجی از این بازی را نیز می‌توانید اینجا تماشا کنید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده