نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید بازی Biomutant با محوریت نبردها، شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی

استودیو Experiment 101 تریلری ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Biomutant را منتشر کرده و اعلام کرده است که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. 

بازی Biomutant، ساخته استودیو Experiment 101 مراحل ساختی طولانی را سپری کرده است. این بازی یک اکشن نقش‌آفرینی منحصر‌به‌فرد است که در دنیایی عجیب و غریب و پر از حیوانات جهش یافته جریان دارد. اگر تاکنون شکی وجود داشت که بازی نمی‌تواند محیط‌های بزرگی را به نمایش بگذارد، طبق آخرین اخبار بازی،‌ امروز ناشر بازی یعنی شرکت THQ Nordic تریلری ۱۰ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است که ما را به‌خوبی با بازی و محیط‌های بزرگ آن آشنا می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

در این ویدیو، اطلاعات زیادی از بازی به نمایش گذاشته می‌شود. وسایل جالبی مانند یک دست قابل حمل در بازی وجود دارند که گیم‌پلی بازی را بسیار پرطراوت کرده‌اند. از طرفی دیگر، گرافیک بازی با اینکه کمی ضعیف به‌نظر می‌رسد اما طراحی محیط‌ها بسیار جالب کار شده‌اند و دشمنان نیز به‌نظر می‌رسد که از تنوع بالایی برخوردار باشند. همچنین موسیقی به کار رفته در این تریلر نیز بسیار گوش‌نواز است. در مورد مبارزات بازی نیز تا زمان انتشار بازی نمی‌توان نظر قطعی داد اما استودیو Experiment 101 تلاش کرده است تا هنر‌های رزمی را با مبارزه با سلاح گرم ترکیب کند و معجون عجیبی را به طرفداران تقدیم کند. ترکیبی که هنوز نمی‌دانیم خوب عمل می‌کند یا خیر. 

در مصاحبه‌ای با سایت IGN، یکی از سازندگان بازی در مورد سلاح‌ها و سیستم Crafting بازی صحبت کرده است. از قرار معلوم نه‌تنها می‌توان سلاح‌های پیچیده و جالبی را در بازی ساخت، بلکه لباس‌های مختلفی را برای شرایط آب و هوایی متفاوت نیز می‌توان در بازی تهیه کرد که این موضوع عمق بیشتری را به گیم‌پلی بازی می‌دهد. همچنین در این مصاحبه، اعلام شد که بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و احتمالا این موضوع به این معنی است که بازی به‌زودی منتشر خواهد شد اما متاسفانه تاریخ عرضه دقیقی برای انتشار این بازی وجود ندارد. در انتهای تریلر منتشر شده اعلام شده است که هر موقع Experiment 101 آماده باشد، بازی منتشر خواهد شد. 

نکته جالب دیگری که در تریلر خودنمایی می‌کرد، وجود Outpostها در بازی بود. اینطور که به نظر می‌رسد مناطق و فرقه‌های مختلفی در بازی وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد. این موضوع در تریلر‌های قبلی بازی وجود نداشت و اکنون اگر سیستمی در بازی مشابه با سیستم Nemesis در بازی Shadow of Mordor در بازی پیاده شود، احتمالا می‌تواند گیم‌پلی بازی را تا چندین پله بالاتر ببرد و باید منتظر ماند و دید که آیا چنین سیستمی در بازی وجود دارد یا خیر. 

در پایان شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی ‌Biomutant را مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از انتظارات خود از این بازی به ما بگویید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده