نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵

بازی جدید Metal Slug برای موبایل معرفی شد

شرکت Tencent Games اعلام کرد که به‌زودی نسخه جدیدی از سری Metal Slug راهی پلتفرم موبایل خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، نسخه جدیدی از سری Metal Slug در دست ساخت است و به‌زودی برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد. استودیو TiMi با همکاری شرکت Tencent Games وظیفه ساخت این بازی را برعهده خواهند داشت. نکته‌ی جالبی که در مورد این بازی وجود دارد این است که سازندگان هنوز اسمی را برای آن انتخاب نکرده و صرفا بازی را با نام Metal Slug: Code J معرفی کرده‌اند. لازم به ذکر است که برای ساخت این بازی، استودیو SNK Games نیز با دیگر سازنده‌ها همکاری کرده است. 

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده اما سازندگان تیزری کوتاه را تدارک دیده‌اند که در آن می‌توان با حال و هوای کلی بازی آشنا شوید و اینطور که به نظر می‌رسد، قرار است تا با یک بازی سرگرم کننده دیگر از سری بسیار محبوب Metal Slug روبرو باشیم. 

سری Metal Slug یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی است که نخستین بار برای دستگاه‌های آرکید Neo-Geo توسعه یافت. اولین نسخه از این سری در سال ۱۹۹۶  راهی کنسول‌های خانگی شد و از آن زمان طرفداران زیادی مشتاقانه نسخه‌های جدید مجموعه را تجربه کرده‌اند. 

شما می‌توانید تیزر منتشر شده از بازی Metal Slug: Code J را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

نظر شما در مورد معرفی این بازی چیست؟ آیا تمایل دارید تا نسخه کنسولی جدیدی از این سری بازی محبوب ساخته شود؟ تیزر منتشر شده را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات در میان بگذارید و از انتظارات خود از این بازی به ما بگویید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده