// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Kids؛ یک اثر کاملا متفاوت

بازی موبایل KIDS شما را در موقعیت قرار می‌دهید که باید کنترل تعداد زیادی کودک را به‌دست بگیرید و آن‌ها به مسیری که باید بروند هدایت کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

در دنیای بازی‌سازان مستقل همیشه تعدادی هستند که فارغ از محبوبیت یک سری از سبک‌ها به سراغ مواردی می‌روند که کمتر کسی به سمت ساخت این دسته بازی‌ها می‌رود. معمولا استودیوها می‌خواهند با شناخت سلیقه اکثر گیمرها اثری را بسازند که بتواند مخاطب‌های زیادی را به سمت خود جذب کنند. ولی بااین‌حال برخی استودیوها می‌خواهند با ساخت یک اثر کاملا متفاوت مخاطب‌های خاصی را به سمت خود جذب کنند. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی Gorogoa اشاره کرد که با داستان و همینطور گیم‌پلی جذاب توانست در بین گیمرها و نیز مراسم‌های مختلف موفق باشد. در این معرفی به سراغ یک بازی کاملا متفاوت و عجیب دیگر یعنی Kids می‌رویم.

نمایی از گیم‌پلی Kids

در بازی یک نماد کلی به شکل یک دایره بزرگ به شکل چاله وجود دارد و در بیشتر مواقع هدایت مسیر بچه‌ها به این چاله ختم می‌شود و خودشان را به درون آن پرتاب می‌کنند!

در بازی اندروید و آیفون Kids کنترل بیش از ده‌ها کودک را در دست دارید و باید آن‌ها را به مسیر درست هدایت کنید. شاید در اوایل بازی روند آن برای شما کمی عجیب باشد و دلایل این کارها را ندانید ولی رفته رفته هدف بازی را متوجه می‌شوید. در بازی چاله‌ای بزرگ وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان نماد اصلی بازی اشاره کرد؛ زیرا در بیشتر مواقع بازی کودکان به سمت آن می‌روند و خود را در درون آن می‌اندازند! در قسمت‌هایی از بازی تعدادی از کاراکترها در مکانی ثابت ایستاده‌اند و هرکدام حرف خود را می‌زنند؛ به این صورت که پس از کلیک روی هرکدام از آن‌ها مسیر خود را انتخاب می‌کنند و شما باید به ‌گونه‌ای این چالش را حل کنید که البته آسان است. در قسمتی دیگر بازهم تعداد بیشتری از این کودکان ایستاده‌اند و می‌‌خواهند یک‌نفره را با اشاره دست انتخاب کنند که مسیری را نشان دهد. یکی جذاب‌ترین قسمت‌های بازی جایی است که باید صدها کودک را  به مسیری هدایت کنید که شاید یکی از جذاب‌ترین قسمت‌هایی باشد که در یک بازی موبایل مشاهده کرده باشید. به‌طورکلی Kids خارج از بحث بازی نشان‌دهنده برخی از ویژگی‌های انسان است که در قالب بازی به ما نشان می‌دهد که بسیار جذاب نیز کارشده است.

گیم‌پلی بازی در هرقسمتی از بازی تقریبا متفاوت است ولی یادگیری آن بسیار ساده است. در قسمت‌هایی از بازی باید تعداد بسیار زیادی از همین کودکان به سمت چاله‌ای می‌روند و باید با نگه داشتن کلیک در جایی مناسب مسیر آن‌ها را منحرف کنید. در قسمت دیگری، کاراکترها در درون یک جسم انعطاف پذیر گیر کرده‌اند و شما باید با ضربات متوالی و همینطور جابه‌جایی آن کاراکتر را به سمت بیرون هدایت کنید که البته این موضوع شاید کمی دشوار باشد، زیرا با فاصله انداختن بین ضربات کاراکتر به عقب برمی‌گردد. بازی از حیث گیم‌پلی  جذاب کار شده و می‌تواند حسابی برای شما سرگرم کننده باشد.

در قسمت‌هایی از بازی، تعداد بسیار زیادی از همین کودکان به سمت چاله می‌روند و باید با نگه داشتن کلیک در جایی مناسب مسیر آن‌ها را منحرف کنید.

بچه ها در Kids

گرافیک بازی یک تم سیاه و سفید بسیار جذاب در عین حال ساده دارد ولی با همین المان هرگز نگاه مخاطب را خسته نمی‌کند. موسیقی و صداگذاری بازی نیز به بسیار دقیق و گوشنواز کارشده است. موسیقی که در انتهای بازی می‌شنوید اثری از گروه Riga Cathedral Boys Choir است که شما را تا انتهای آن مجذوب خود می‌کند. بازی Kids ساخته‌ی Playables که در عین سادگی و استفاده کم از المان‌های گرافیکی خاص می‌خواهد بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شما را سرگرم خود کند که البته در این کار بسیار موفق نیز بوده‌اند. اگر شما نیز از طرفداران بازی‌های مستقل خاص هستید تجربه این بازی می‌تواند به‌راحتی شما را تا انتهای آن جذب خود کند.

بازی Kids هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید مانند همیشه ازطریق لینک‌های زیر دانلود از تجربه یک اثر منحصربفرد لذت کامل را ببرید.

دانلود بازی Kids
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده