نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

سری کتاب کمیک Harley Quinn: Black + White + Red معرفی شد

محبوبیت بسیار زیاد هارلی کویین بر هیچکس پوشیده نیست. همین محبوبیت خیلی زیاد هم باعث شده که دی سی کامیکس، بلافاصله یک مجموعه جدید به نام Harley Quinn: Black + White + Red را معرفی کند.

خیلی سخت است که بخواهیم تاثیر بسیار زیاد و عمقی هارلی کویین روی دنیای دی سی را نادیده بگیریم. این شخصیت به واسطه محبوبیت خیلی زیادی که کسب کرده، در تعداد زیادی از انیمیشن‌های سریالی، فیلم‌های سینمایی بلاک باستری و بینهایت کتاب‌های کمیک حضور داشته است. با اینکه مجموعه اختصاصی اصلی او کم کم در حال نزدیک شدن به پایان خود است (در حال حاضر) اما به نظر می‌رسد که یک سری داستان‌های حماسی دیگر از هارلی در حال رسیدن هستند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، در روز جمعه، شرکت دی‌سی کامیکس مجموعه جدید هارلی به نام Harley Quinn: Black + White + Red را معرفی کرد.

این جدیدترین مجموعه DC است که قصد دارد آن را با سبک متفاوتی نسبت به سایر کتاب‌های کمیک یعنی دیجیتالی منتشر کند. این سری که سبکی آنتولوژی دارد، شامل ۱۴ قسمت خواهد بود. هر کدام از این قسمت‌ها داستان‌های مستقلی را بیان می‌کنند که تا حد زیادی یادآور Batman: Black and White هستند. همان‌طور که از نام این مجموعه هم مشخص است، در بیشتر بخش‌های هر قسمت از آن قرار است رنگ‌های مشکی و سفید استفاده شود، درحالی‌که با رنگ قرمز تزئین می‌شوند. این مجموعه کار خود را با قسمت Harleen: Red آغاز می‌کند؛ داستانی که در دنیای مینی سری Harleen از استیاپن سییج برقرار است. هنک کانالز، معاون ارشد مدیر بخش استراتژی نشر و خدمات پشتیبانی، در طی گفتگویی، اینطور درباره این مجموعه توضیح داد:

سری کتاب کمیک Harley Quinn: Black + White + Red یک بخش جدید و بزرگی برای خط انتشار Digital First ما محسوب می‌شود. هر داستان، مستقل از داستان دیگری است. این مجموعه به تیم‌های با استعداد ما این فرصت را اعطا می‌کند که کاملا آزاد و انعطاف‌پذیر باشند و داستان‌های خلاقانه خود را به گوش مردم برسانند؛ حال این داستان‌ها می‌توانند مستقل یا بخشی از همان پیوستگی منظم و اصلی باشند. هر کسی یک دیدگاه منحصر‌به‌فرد نسبت به خانم کویین دارد. خیلی هیجان‌انگیز است تا ببینیم که خلاقیت آن‌ها چیزی را به ما می‌دهد.

از طرف دیگر هم مارک دویل، سردبیر اجرایی شرکت دی‌سی در طی بیانیه‌ای اینطور توضیح داد:

این مجموعه یک سری بسیار جذاب با طراحی‌های کشنده محسوب می‌شود. سردبیر ارشد یعنی کریس کانروی این ایده را داشت که بیاییم دوباره از مجموعه کلاسیک Batman: Black & White استفاده کنیم. اما این‌بار، این کار را با شخصیت هارلی انجام دهیم؛ آن هم با یک روش جالب و سرگرم کننده که فقط هارلی قادر به انجام آن خواهد بود. از طرف دیگر هم خط انتشار جدید دی‌سی به‌نام Digital First به‌نظر قالب بسیار کاملی به‌نظر می‌رسید که این داستان‌ها را به واسطه آن به مردم برسانیم.

اولین قسمت از این مجموعه دیجیتالی در حال حاضر در دسترس است. قسمت‌های بعدی هم قرار است هر جمعه روی پلتفرم‌های مربوطه منتشر شوند. به این ترتیب، قسمت‌های بعدی در تاریخ ۳ ژوئیه (۱۳ تیر)، ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) و ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر) منتشر خواهد شد. تصاویر پیش‌نمایشی منتشر شده از اولین قسمت این مجموعه:


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده