نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

همکاری دوباره مارگو رابی با کریستینا هادسون برای ساخت قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean

مارگو رابی و کریستینا هادسون قرار است با والت دیزنی برای ساخت قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک قسمت دیگر از فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) در دست ساخت است. هالیوودریپورتر اعلام کرد که مارگو رابی و کریستینا هادسون، به ترتیب بازیگر و نویسنده فیلمنامه فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری)، قرار است دوباره با یکدیگر در قسمت جدید این مجموعه فیلم اکشن شرکت والت دیزنی همکاری کنند. هادسون وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم دزدان دریایی کارائیب را بر عهده دارد که تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت زن باشد و همچنین رابی نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. 

درحالی‌که جزئیاتی از داستان و اتفاقات قسمت جدید فیلم Pirates of the Caribbean در دسترس نیست، اما این فیلم قرار نیست یک اسپین‌آف از فیلم‌های این مجموعه با حضور طولانی مدت جک اسپارو باشد، بلکه این فیلم یک داستان کاملا اورجینال با شخصیت‌های کاملا جدید خواهد داشت که به‌عنوان بخشی از مجموعه دزدان دریایی کارائیب تولید و منتشر خواهد شد. پیش از این خبر ساخت ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean که در تیم داستان‌نویسی آن کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl (چرنوبیل) و تد الیوت حضور دارند، منتشر شده بود که این دو پروژه کاملا از یکدیگر جدا و متفاوت هستند.

کریستینا هادسون

جری بروکهایمر نیز همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در هر دو پروژه جدید دزدان دریایی کارائیب حضور خواهد داشت. رابی طی سال‌های گذشته ۲ بار و برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) و فیلم Bombshell (بمب‌شل) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) و فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) از دیگر آثار این بازیگر طی این سال‌ها بوده است. رابی برای بازی در نقش هارلی کویین در فیلم The Suicide Squad نیز بازگشته و قرار است در فیلم جدید دیوید او. راسل جلوی دوربین برود.

علاوه‌بر فیلم Birds of Prey، هادسون وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bumblebee (بامبل بی) را نیز بر عهده داشته است و اکنون وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Flash (فلش) را بر عهده دارد. پس از عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) در سال ۲۰۱۷ که بیش از ۷۹۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد،‌ دیزنی تصمیم به ساخت ریبوت این مجموعه گرفت. هر پنج قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب تاکنون بیش از ۴.۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده