نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ اکران انیمه سینمایی Violet Evergarden اعلام شد

طرفداران انیمه‌ی Violet Evergarden می‌توانند در شهریورماه سال جاری اقتباس سینمایی آن را تماشا کنند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که انیمه‌ی سینمایی Violet Evergarden (وایولت اورگاردن) در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰) اکران خواهد شد. درکنار این اطلاعیه شاهد انتشار یک تریلر تازه نیز بودیم که با آهنگ تیتراژ انیمه با نام WILL از میهو کاراساوا همراه شده است و شما می‌توانید در ادامه‌ به تماشای آن بپردازید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

انیمه‌ی سینمایی Violet Evergarden اقتباسی از یک لایت نوول (یک نوع رمان ژاپنی که به‌طور معمول ۵۰ هزار کلمه دارد و درک مفهوم آن چندان دشوار نیست) نوشته‌ی آکاتسوکی کانا است که ماجراهای یک سرباز سابق اشرافی با نام وایولت اورگاردن را دنبال می‌کند که تازه کار در اداره‌ی پست را آغاز کرده است و به‌عنوان یک Auto Memory Doll فعالیت می‌کند. اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که Auto Memory Doll یک سایه‌نویس است که به افرادی که نمی‌توانند بنویسند یا در بیان احساسات‌شان در قالب کلمات مشکل دارند، کمک می‌کند. انیمه‌ی سینمایی «وایولت اورگاردن» یک دنباله‌ی اصلی برای انیمه‌ی تلویزیونی آن به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۸ روی آنتن رفت. 

انیمه‌ی تلویزیونی Violet Evergarden داستان زندگی وایولت را روایت می‌کند که هنوز هم نمی‌تواند گیلبرت، کارفرمای سابق خودش را فراموش کند. روزی وایولت با دایتفرید، برادر بزرگش ملاقات می‌کند و دایتفرید به او می‌گوید که باید خاطرات گیلبرت را به فراموشی بسپارد و به زندگی عادی خودش ادامه دهد. انیمه‌ی سینمایی «وایولت اورگاردن» در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۰ دی ۱۳۹۸ (۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما یک‌بار به‌دلیل آتش‌سوزی در استودیوی کیوتو انیمیشن و بار دیگر به‌دلیل تاثیرات شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد.

شایان ذکر است که بلیت‌های پیش‌خرید شده برای تاریخ‌های اکران قبلی همچنان برای تماشای این انیمه در شهریورماه سال جاری اعتبار خواهند داشت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع OtakuMode
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده