// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

صفحه Dr. Disrespect در توییچ برای همیشه مسدود شد

به‌تازگی مشخص شده است که توییچ، حساب کاربری Dr. Disrespect را برای همیشه مسدود کرده و هنوز دلیل خاصی برای این اتفاق اعلام نشده است.

Dr. Disrespect را می‌توان یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی دانست که مدتی پیش هم توییچ با وی یک قرار داد اختصاصی را به ثبت رساند. بااین‌حال قرار داد ثبت شده میان Dr. Disrespect و توییچ، گویا به بن بست خورده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر StreamersBans اعلام کرده که حساب کاربری توییچ Dr. Disrespect برای همیشه مسدود شده است. همچنین در ادامه توییچ بیانیه‌ای را منتشر کرد که در جریان آن اعلام کرده بدون در نظر گرفتن موقعیت و نام استریمرها، اگر متوجه شوند که استریمری قوانین آن‌ها را نقض می‌کند، با او برخورد جدی خواهد شد. متاسفانه هنوز دلیل این اتفاق اعلام نشده است. 

در گذشته Dr. Disrespect به‌صورت موقت مسدود شده بود، اما این‌بار، توییچ حساب کاربری او را برای همیشه مسدود کرده است. حساب کاربری توییتر Dexerto هم اعلام کرده که TimTheTatman، یکی از استریمرهای بازی‌های ویدیویی، در جریان استریم اخیر خود اعلام کرده که با Dr. Disrespect صحبت کرده و او هم هنوز از دلیل این اتفاق بی‌خبر است. ازاین‌رو در Dr. Disrespect در حال مکالمه با توییچ است تا اطلاعات بیشتری را حول این موضوع کسب کند.

این موارد در حالی است که حساب کاربری توییتر Dexerto به‌تازگی توییت دیگری را منتشر کرده که در جریان آن اعلام شده توییچ تمامی Subscribtionهای Dr. Disrespect را لغو کرده و تمامی هزینه‌های سابسکرایبرها بازگشت داده می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که علت مسدود شدن Dr. Disrespect چه چیزی بوده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده