// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶

اکانت توییتر جدیدی برای بازی Prince of Persia ایجاد شده است

به نظر می‌رسد که یوبیسافت یک اکانت توییتر جدید برای بازی Prince of Persia باز کرده است که ممکن است بیانگر نزدیک شدن زمان معرفی یک بازی جدید از این سری باشد.

پس از اینکه نمایشگاه E3 2020 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت رسمی لغو شد، یوبیسافت اعلام کرد که یک ویژه برنامه آنلاین با عنوان رویداد Ubisoft Forward، در اوایل ماه ژوئیه امسال برگزار خواهد کرد. درحالی‌که ما در حال حاضر نمی‌دانیم که یوبیسافت (Ubisoft) در طی این رویداد چه بازی‌هایی را معرفی می‌کند و نمایش می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد یک بازی از یک سری معروف قدیمی این استودیو یعنی Prince of Persia ممکن است دوباره معرفی شود.

طبق صحبت‌های کاربران در ردیت، به نظر می‌آید که یک حساب توییتری جدید برای سری Prince of Persia ثبت شده است. این حساب که با نام کاربری PrinceOfPersia ساخته شده است، در حال حاضر به‌ حالت خصوصی تنظیم شده است و هیچ دنبال کننده‌ای ندارد و هیچ حساب دیگری را نیز دنبال نمی‌کند. همچنین این اکانت در ماه می سال ۲۰۲۰ ایجاد شده که نشان می‌دهد این اکانت اخیرا ایجاد شده است.

ممکن است با خود بگویید که هر کسی می‌تواند یک اکانت با این نام بسازد و ممکن است این حساب توییتر، صفحه‌ی رسمی بازی شاهزاده فارسی نباشد. بنابر گفته‌ی کاربران ردیت، اگر شما سعی کنید به‌عنوان صاحب این اکانت وارد آن شوید و اعلام کنید که رمز خود را فراموش کردید، یک ایمیل ریکاوری به شما پیشنهاد داده خواهد شد که به نظر می‌آید به ایمیل یوبیسافت متصل است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ایمیل بازیابی برای این حساب ظاهراً به‌نام دامنه‌ی یوبیسافت ثبت شده است. درحالی‌که شما نمی‌توانید کل آدرس ایمیل را مشاهده کنید، اما دامنه‌ی آن شامل تعداد حروف کافی برای تشکیل کلمه "Ubisoft" می‌شود که می‌تواند تأیید کننده‌ی این باشد که این یک اقدام رسمی از طرف ناشر این سری برای ثبت این حساب بوده است.

 اکانت توییتر جدید بازی Prince of Persia

بدیهی است که این اتفاق می‌تواند به‌راحتی یک شوخی هوشمندانه از طرف هواداران یا شخص دیگری باشد که دوست دارد طرفداران این سری را فریب دهد اما با این وجود، غیر معمول نیست که پیش از رونمایی از یک بازی جدید از یک سری قدیمی، ناشران آن شروع به ساخت حساب‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مختلف کنند. ما پیش از این شاهد اتفاقاتی از این دست بوده‌ایم و ممکن است احیا کردن سری بازی Prince of Persia نیز در آینده‌ای نزدیک اتفاق بیافتد.

به نظر می‌رسد برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتری در این‌باره باید تا رویداد Ubisoft Forward که در تاریخ ۲۲ تیر اتفاق خواهد افتاد، منتظر بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده