// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر فیلم Waiting for the Barbarians با بازی جانی دپ پخش شد

فیلم درام جدید سیرو گرا که رابرت پتینسون، مارک رایلنس و جانی دپ را به‌عنوان بازیگرهای اصلی دارد، به کلانتری می‌پردازد که پس از آغاز فعالیت خود درون منطقه‌ای دورافتاده، آرام‌آرام لزوم وفاداری به حکومت را زیر سؤال می‌برد.

فیلم Waiting for the Barbarians اثر جدید نویسنده و کارگردانی است که این‌روزها شناخته‌شده‌تر از قبل به نظر می‌رسد. او که سرعت بالایی در ارائه‌ی فیلم‌های خود داشته است، شاید در آینده‌ی نزدیک تبدیل به یکی از عناصر جذاب سینمای کلمبیا برای افراد علاقه‌مند به هنر هفتم شود. Waiting for the Barbarians در جشنواره ونیز استقبال برخی تماشاگرها و منتقدان را دریافت کرد و چند هفته‌ی بعد با پخش دیجیتالی تقدیم مخاطبان می‌شود.

این تریلر جدید نشان می‌دهد که تازه‌ترین ساخته‌ی کارگردان فیلم Embrace of the Serpent احتمالا از بازیگرها و طراحی صحنه‌ی خود سود زیادی می‌برد. چرا که هم مناطق گوناگون و نسبتا پرجزئیاتی را درون قاب‌های خود جا داده است و هم به نظر می‌رسد که از رابرت پتینسون، مارک رایلنس و جانی دپ در نقش‌های جالبی استفاده می‌کند.

دانلود تریلر از آپارات

داستان این فیلم به دادرس یک منطقه‌ی مرزی و نسبتا جداشده از سایر نقاط کشور می‌پردازد؛ بازرسی که به یک حکومت بدون نام خدمت می‌کند و می‌خواهد به‌زودی بازنشستگی خود از فعالیت درون این منطقه‌ی خاص را جشن بگیرد. اما سرهنگی از راه می‌رسد که می‌خواهد یک گزارش مفصل از فعالیت بربرها و وضعیت امنیت مرزی تهیه کند. دادرس هم پس از آن که سرهنگ چندین و چند روز به بازجویی‌های بی‌رحمانه و ظالمانه‌ی خود ادامه می‌دهد، به‌شدت وحشت می‌کند. او از این می‌ترسد که سال‌ها مشغول بندگی چه سیستم فاسدی بوده است.

Waiting for the Barbarians در تاریخ ۷ آگست/اوت سال جاری میلادی (جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ خورشیدی) به‌صورت اینترنتی/استریمی پخش می‌شود.


منبع The Film Stage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده