نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Fieldrunners 2؛ دفاع جهانی

بازی موبایل Fieldrunners 2 اثری اکشن در سبک دفاع از قلعه است که بدون هیچ مراعاتی، از همان مراحل اول شما را به چالش می‌کشد؛ با معرفی بازی موبایل Fieldrunners 2 همراه زومجی باشید.

Fieldrunners 2 ساخته‌ی استودیوی Subatomic Studios, LLC دنباله‌ای بر نسخه‌ی قبلی خود، یعنی Fieldrunners 1 است. Fieldrunners 2 یک بازی شدیدا چالش برانگیز است که بلافاصله بعد از گذشتن از مراحل اولیه، متوجه‌ی دشواری بازی خواهید شد. به عبارتی دیگر بازی موبایل Fieldrunners 2 را باید به‌نوعی یک اثر پازل محور دید؛ زیرا هر مرحله از بازی نیازمند یک استراتژی فکر شده و کاملا متفاوت است. همچنین بازی از محیط‌های متنوعی برخوردار است و شما باید در چند سرزمین مختلف به دفاع در مقابل دشمنان بپردازید و نجات دهنده‌ی مردم خود باشید.

نمایی از گیم پلی از بازی موبایل Fieldrunners 2 در روز

روند بازی اندروید و آیفون Fieldrunners 2 طوری است که در هر مرحله از بازی، باید از هجوم گروه‌های دشمن جلوگیری کنید و مانع عبور آن‌ها از سرزمین خود شوید. بازی‌ موبایل Fieldrunners 2 برج‌های زیادی را شامل می‌شود که هر کدام قابلیت‌های مختص به خود را دارد. به‌عنوان مثال برج Glue باعث کند شدن نیرو‌های دشمن می‌شود یا برج Missile از فاصله‌ی زیاد، مهاجمان را مورد هدف موشک قرار می‌دهد. همچنین این میزان از تنوع در برج‌ها می‌تواند بسیار جذاب و کمک کننده‌ باشد و از جهتی ترسناک باشد. زیرا بازی در مراحل بالاتر، بازیکن را با شرایط‌ مختلف و سختی روبه‌‌رو می‌کند که هر‌بار ممکن است نیاز به تغییر استراتژی در پیش‌برد مرحله باشد. بازی موبایل Fieldrunners 2 تنها اجازه‌ی انتخاب پنج مورد از برج‌هایی که در دسترس دارید را می‌دهد که هر بار باید مطابق با استراتژی که مدنظر دارید، انتخاب‌‌های متفاوتی داشته باشید.

بازی موبایل Fieldrunners 2 مراحل شدیدا چالش بر‌انگیزی را دارا است که هر کدام نیازمند به استراتژی هستند

در مراحل بازی اندروید و آیفون Fieldrinners 2 مانند دیگر بازی‌های دفاع از قلعه، مسیر‌هایی وجود دارد که بازیکن باید از آن‌ها محافظت کند. اما در بعضی مراحل، بازی شما را در زمین‌هایی قرار می‌دهد که راه مشخصی برای عبور دشمن از آن وجود ندارد. همچنین این شما هستید که با قرار دادن برج‌ها در نقشه، باید مسیر عبور نیرو‌های دشمن را مشخص کنید. اما نمی‌توانید کاملا مسیر را ببندید و حداقل باید یک مسیر را برای عبور باز بگذارید. علاوه‌بر این بازی موبایل Fieldrunners 2 دشمنان متنوعی را برای مقابله با شما در طول بازی قرار داده است که هرکدام ویژگی‌های مختص به خود را دارند. به‌عنوان مثال تانک‌ها از سلامتی بسیار زیادی برخورد دار هستند و نابود کردن آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود؛ به‌خصوص وقتی که با تعداد زیادی از آن‌ها روبه‌رو شوید.

نمایی از گیم‌پلی بازی موبایل Fieldrunners 2 در شب

هر مرحله ار بازی‌ موبایل Fieldrunners 2 می‌تواند بسیار زمان گیر باشد و طولانی باشد‌‌ و با هربار رفتن به دور بعد، شرایط برای شما سخت‌تر خواهد شد. به‌طوری‌که گاهی ممکن است گول سادگی دور‌های اول مراحل را بخورید و بی‌رحمی دور‌های آخر، شما را غافلگیر کند. البته مراحل بازی موبایل Fieldrunners 2 در سه سطح مختلف، یک ستاره Casual، دو ستاره Tough و سه ستاره Heroic دنبال می‌شود که می‌توانید باتوجه‌به مهارتی که دارید یک سطح را انتخاب کنید. بازی موبایل Fieldrunners 2 به خوبی می‌تواند طرفداران و بازیکنان حرفه‌ای سبک دفاع از قلعه را به چالش بکشد و ساعات خوشی را برای آن‌ها رقم بزند. بازی هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در پلی‌استور و اپ‌استور به فروش می‌رسد و همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی موبایل Fieldrunners 2 نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Fieldrunners 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده