// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵

کمیک بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

درکنار معرفی انیمه «سایبرپانک 2077»، سی دی پراجکت رد اعلام کرد که در همکاری با شرکت Dark Horse کمیک Trauma Team را نیز منتشر می‌کند تا به گسترش مرزهای این جهان بپردازد.

بازی رومیزی «سایبرپانک» انقدر با داستانک‌ها و حتی رمان‌های نسبتا طولانی گوناگون گسترش یافت که اکنون حکم یک آی‌پی غنی برای اقتباس را دارد. پس چه‌قدر خوب که حق بازی‌سازی درون دنیای آن به سازندگان سه‌گانه‌ی «ویچر» یعنی اعضای سی دی پراجکت رد واگذار شده است. اما فارغ از آن که تا چه اندازه گیمرها برای از راه رسیدن ۱۹ نوامبر سال جاری میلادی (پنج شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۹ خورشیدی) روزشماری می‌کنند، مخاطب‌های مدیوم‌های دیگر هم می‌توانند برای «سایبرپانک 2077» هیجان‌زده باشند. چون نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ میلادی انیمه‌ای با اقتباس از آن پخش می‌کند که آکیرا یامائوکا افسانه‌ای را به‌عنوان آهنگ‌ساز اصلی دارد؛ شخصی که در سری بازی Silent Hill با موسیقی‌های خود بدن‌های زیادی را لرزانده است.

اگر هم طرفدار جهان کمیک‌ها هستید، باید از همکاری دو شرکت Dark Horse و سی دی پراجکت خوشحال باشید. زیرا به‌خاطر این همکاری می‌توانید کمیک Trauma Team به قلم کالن بان و با تصویرگری میگل والدراما را بخوانید؛ افرادی که هر دو نام‌های به نسبت شناخته‌شده درون جهان کتاب‌های کامیک به حساب می‌آیند و شاید نتیجه‌ی کار آن‌ها برای اقتباس از بازی Cyberpunk 2077 نیز معرکه از آب دربیاید.

کمیک سایبرپانک 2077

افرادی که چندین و چند ماه قبل نخستین نمایش مفصل بازی «سایبرپانک 2077» را دیدند، به احتمال زیاد لحظه‌ی خارج شدن آن جسمِ ظاهرا بی‌جان از وان پرشده از یخ را به یاد دارند. همان بخشی از گیم‌پلی که در آن، کارِ بازیکن باعث شد سریعا پزشک‌ها از اتفاق پیش‌آمده مطلع شوند و خود را درون یک آمبولانس هوایی به شخصیت‌ها برسانند. در جهان ترسناک «سایبرپانک 2077» آن آمبولانس‌های پروازکننده به کنترل‌کنندگان یک سرویس درمانی ویژه با نام Trauma Team تعلق دارند. تیمی که اعضای آن بعضا می‌توانند بسیار عصبی، تا دندان مسلح و همزمان کاملا متخصص در امور درمانی باشند.

گیمرهایی که به‌شدت مشتاق کسب اطلاعات بیشتر راجع به این گروه و نحوه‌ی فعالیت آن شده‌اند، نیازی به صبر کردن تا روز انتشار بازی ندارند. آن‌ها می‌توانند تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۰ (چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹) به خریداری و مطالعه‌ی قسمت اول از سری کمیک ۴ قسمتی Trauma Team بپردازند؛ تا بتوانند قصه‌ی نادیا را دنبال کنند. نادیا یک دستیار درمانی است که برای واحد بین‌المللی این تیم کار می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077

داستان اصلی کتاب کمیک مورد بحث از جایی کلید می‌خورد که نادیا به یک سفر تیمی برای نجات یک یا چند نفر فرستاده می‌شود. ولی زودتر از زمانی‌که او و دیگر افراد همراه‌شده با وی انتظار دارند، گلوله‌ها از راه می‌رسند و آدم‌های مختلف را می‌کشند. ناگهان نادیا به خود می‌آید و می‌فهمد تنها شخص زنده‌مانده از گروه درمانیِ فرستاده‌شده به این منطقه‌ی خاص توسط Trauma Team است. پس باید در این شرایط پرتهدید تمام تلاش خود برای تکمیل یک مأموریت ویژه را به خرج بدهد. نادیا شخصا پذیرفته بود که در انجام این کار نقشی داشته باشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده