// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

بازی The Last of Us Part 2 رکورد فروش افتتاحیه بازی GTA V در روسیه را شکست

پس از شکستن رکورد سریع‌ترین فروش هفته‌ی اول بین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن در انگلستان و کسب فروشی فوق‌العاده در ژاپن، بازی The Last of Us Part II در آلمان و روسیه هم موفق به ثبت رکوردهای جالبی شد.

آمار جدید نشان می‌دهند که تازه‌ترین ساخته‌ی ناتی داگ یعنی بازی The Last of Us Part II توانست بین تمام بازی‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۰ میلادی تا امروز رکورددار سریع‌ترین فروش در بازار آلمان شود. فروش بازی در این کشور انقدر عجیب بود که توانست همزمان هر دو رتبه‌ی بالای جدول را با نسخه‌های استاندارد و دیلاکس خود کسب کند و عملا به رقابت با خود بپردازد. تازه این آمار فقط به نسخه‌های فیزیکی بازی مربوط می‌شود و گزارش‌ها می‌گویند درصد قابل توجهی از فروش اثر به خاطر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 به‌صورت دیجیتالی بوده است. همان‌گونه که ما می‌دانیم بازی رکورددار سرعت فروش بین بازی‌های انحصاری غیرژاپنی سونی در ژاپن شد اما وقتی ناشر آمار رسمی را اعلام کند، نتیجه حتی عجیب‌تر از اعداد منتشر شده تا امروز خواهد بود.

پس از اینکه بازی به سریع‌ترین فروش بین انحصاری‌های تاریخ سونی در انگلستان رسید، حالا نوبت به انتشار خبری مهم از سوی رسانه‌های روسی شده است. در حقیقت اکنون می‌دانیم بازی The Last of Us Part 2 بین تک‌تک بازی‌های منتشرشده در تاریخ پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 3 و پلی ‌استیشن 4 بیشترین فروش افتتاحیه را در خاک روسیه تجربه کرد. بازی در سه کشور جمهوری چک، اسلواکی و روسیه حتی موفق شد رکورد فروش هفته‌ی اول بازی GTA 5 راک استار را تنها طی کمتر از سه روز بشکند.

شرکت سونی به‌زودی آمار رسمی و کامل فروش افتتاحیه‌ی جهانی سومین بازی نوشته و کارگردانی‌شده توسط نیل دراکمن را منتشر خواهد کرد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده