نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

قسمت جدید فیلم Scream توسط پارامونت منتشر خواهد شد

پارامونت رسما وظیفه انتشار قسمت جدید فیلم Scream را بر عهده گرفته است که انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

ماه آبان گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قسمت جدید فیلم Scream (جیغ) در دست ساخت است که شرکت فیلمسازی Spyglass Entertainment (اسپای‌گلس اینترتیمنت) وظیفه ساخت این فیلم ترسناک را بر عهده دارد. در ادامه و در اسفند گذشته بود که متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردان‌های فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه)، وظیفه کارگردانی فیلم Scream 5 (جیغ ۵) را بر عهده گرفتند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز حق انتشار جهانی این فیلم ترسناک را به‌دست آورده است. طبق گفته منابع نزدیک، اسپای‌گلس با پارامونت برای تولید قسمت جدید فیلم جیغ همکاری می‌کند و پارامونت وظیفه بازاریابی و نمایش این فیلم را در سراسر جهان بر عهده گرفته است.

در حال حاضر حضور هیچ بازیگری در فیلم Scream 5 رسما اعلام نشده است. انتظار می‌رود که قسمت جدید فیلم جیغ در طول سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما برود و طبق انتظار سازندگان فیلم، احتمالا از اواخر تابستان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ترسناک نیز آغاز خواهد شد. علاوه‌بر کارگردانی، بتینلی-اولپین و جیلت به‌همراه جیمز وندربیلت و گای بوسیک وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Scream را نیز بر عهده خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات یا حتی اینکه قسمت جدید فیلم جیغ قسمت پنجم خواهد بود یا یک ریبوت، در دسترس نیست.

مجموعه جیغ یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌هاری ترسناک تاریخ سینما است. قسمت اول فیلم Scream در سال ۱۹۹۶، قسمت دوم در سال ۱۹۹۷، قسمت سوم در سال ۲۰۰۰ و قسمت چهارم در سال ۲۰۱۱ اکران شده بودند که نو کمبل، بازیگر نقش سیدنی پرسکات در هر چهار قسمت حضور داشته است. چهار فیلم اول مجموعه فیلم Scream بیش از ۶۰۸.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. همچنین سریال Scream نیز طی این سال‌ها تولید و منتشر شده که فصل اول و دوم در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از شبکه MTV و فصل سوم نیز از شبکه VH1 منتشر شده بودند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده