نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید سریع و ارزان سی پی، یوسی و جم سه بازی محبوب از موجو شاپ

اگر شما از طرفداران بازی های اندروید باشید می‌دانید که در طی سال‌های گذشته بازی های اندرویدی بسیار زیادی طراحی و منتشر شدند اما همچنان همچنان سه بازی جزو پرطرفدارترین بازی های اندروید باشند.

بازی های کالاف دیوتی موبایل پابجی موبایل و بازی فری فایر جزو سه بازی برتر اندرویدی در سراسر جهان هستند، با ما همراه باشید تا در ادامه در رابطه با این ۳ بازی محبوب و پرطرفدار صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

بازی فوق‌العاده جذاب کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل از آن دسته بازی های اندرویدی است که شما باید با سایر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید اما یک رقابت هیجان انگیز و پرفراز و نشیب در انتظار شماست.

در این بازی شما باید در مکان ها و در شرایط متفاوتی با سایر کاربران به رقابت بپردازید، همه چیز بستگی به سرعت عمل و هوش و ذکاوت شما دارد. از چه ترفند ها و استراتژی هایی برای فریب دادن و شکست دادن حریفان خود استفاده کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در بازی کالاف دیوتی موبایل سلاح های قدرتمند بسیار زیادی در اختیار شما قرار خواهند گرفت اینکه شما توانایی کنترل سلاح ها را داشته باشید بسیار مهم است، اینکه بدانید از سلاح ها در کدام یک از رقابت‌ها باید استفاده کنید اهمیت بسیار زیادی دارد.

جدای از تمام مواردی که در بالا ذکر شد در این بازی شما می‌توانید کاراکتر های متفاوتی را برای خود انتخاب کنید و سپس وارد بازی شوید سطح بازی شما ارتقا یابد در نتیجه می‌توانید سطح توانایی‌های کاراکتر های مورد نظر خود را نیز ارتقا دهید یا حتی از کاراکتر قدرتمندترین و با تجهیزات بهتری برای خود استفاده کنید.

و اما مهم‌ترین نکته در رابطه با بازی کالاف دیوتی موبایل به‌دست آوردن و خرید cp کالاف دیوتی موبایل در بازی است. اگر بخواهیم واضح تر بگوییم سی پی ارز رایج در بازی کالاف دیوتی موبایل است که شما می‌توانید با جمع آوری و پرداخت آن از امکانات خاص و ویژه برخوردار شوید.

خرید جم فری فایر

بازی محبوب و اکشن فری فایر

بازی فری فایر نیز یکی از سری بازی های آنلاین و رقابتی است که شما باید با سایر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید. در ابتدای بازی شما باید در یک جزیره فرود بیاید و سپس بازی را اجرا کنید.

اما اینکه شما در چه جزیره‌ای فرود بیاید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، در برخی از جزایر تعداد زیادی از بازیکنان در حال اجرای بازی هستند، به همین دلیل اگر شما از بازیکنان تازه وارد این بازی هستید به هیچ وجه منطقی نیست که در این جزایر فرود بیاید، بهتر است در جزایری فرود بیاید که تعداد بازیکنان کمتری در حال اجرایی بازی هستند.

نکته مهم دیگر این است که باید بتوانید در این جزایر خود را به نقطه امن برسانید، اما برای رسیدن به این نقطه شما چالش‌های بسیار زیادی را در پیش رو خواهید داشت، سعی کنید تا جایی که ممکن است به سایر بازیکنان اجازه ندهید که به‌راحتی شما را مورد هدف قرار دهد درواقع اگر شما در یک نقطه ساکن نباشید و مدام در حال حرکت باشید سایر بازیکنان به‌راحتی نمی توانند شما را مورد هدف قرار داده و از دور بازی حذف کنند.

توجه داشته باشید که در هر چند ثانیه یک بازیکن جدید به جزیره اضافه شده و در نتیجه شانس شما برای رسیدن به نقطه امن کمتر خواهد شد، بنابراین سرعت عمل و داشتن تاکتیک و استراتژی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما هر کاراکتر را که انتخاب کنید و سپس وارد بازی شوید، مورد نظر یک کوله پشتی همراه خود دارد مدیریت و چگونگی استفاده از تجهیزات درون کوله پشتی بسیار مهم است.

اگر قصد داشته باشید که کاراکتر مورد نظر شما از قابلیت و توانایی‌های بیشتری برخوردار شود یا اینکه از سلاح ها و تجهیزات قدرتمند تری در طول بازی فری فایر استفاده کنید باید با خرید جم فری فایر ارزان از این جم ها بهره ببرید.

خرید یوسی پابجی موبایل

بازی معروف و لذت بخش پابجی موبایل

پابجی موبایل یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی های رقابتی اندروید است و در یک مدت زمان کوتاه پس از انتشار توانست میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده بازی پابجی موبایل این است که دارای یک گرافیک بی نظیر و جلوه های صوتی فوق‌العاده ای است که حس کاملا واقع گرایانه را به بازیکنان منتقل می‌کند.

بازی شما باید در حالات و مکان‌های مختلفی با شرایط جوی و آب و هوای کاملاً متفاوتی با سایر کاربران به رقابت بپردازید، سلاح ها و تجهیزات نظامی قدرتمندی در اختیار شما قرار خواهند گرفت استفاده درست و به موقع از آن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی بازی شما داشته باشد.

در بازی پابجی موبایل علاوه‌بر اینکه شما باید با سایر کاربران به رقابت بپردازید، در برخی از مراحل ابتدایی بازی برای اینکه شما بتوانید به تمام جزئیات و ترفندهای بازی پابجی موبایل دست پیدا کنید و با آن‌ها آشنا شوید باید با ربات‌ها به رقابت بپردازید البته این ربات‌ها به وسیله هوش مصنوعی طراحی شدند و شما به هیچ وجه متوجه تفاوت آن‌ها با کاربران واقعی نخواهید شد. اگر بخواهید تمامی امکانات و قابلیت های کاراکتر مورد نظر و سلاح‌هایی که در اختیار دارید را ارتقا دهید باید با خرید یوسی پابجی موبایل و پرداخت آن این کار را انجام دهید.

بازی‌هایی که در بالا معرفی شدند دارای پرداخت درون برنامه ای هستند، اما باتوجه‌به شرایط فعلی کشور ایران و اعمال تحریم ها متاسفانه بازیکنان نمی‌توانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای داشته باشند، اما وب سایت موجو شاپ بستری امن برای خرید تمامی محصولات سه بازی که در بالا ذکر شد برای بازیکنان فراهم آورده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده