// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

استریم IO Interactive امروز با تمرکز روی بازی Hitman 3 پخش می‌شود

استودیو IO Interactive اعلام کرده که امروز ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، لایو استریمی با محوریت بازی Hitman 3 برگزار می‌شود. 

در جریان رویداد پلی استیشن 5 بود که بازی Hitman 3 با انتشار یک تریلر سینمایی معرفی شد. همچنین در ادامه یک تریلر کوتاه هم از گیم‌پلی بازی منتشر شد که اطلاعات زیادی از مکانیسم‌ها و ویژگی‌های این نسخه در اختیار بینندگان قرار نداد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو IO Interactive، سازنده بازی Hitman 3، به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که امروز استریم ماهانه آن‌ها با محوریت بازی هیتمن 3 خواهد بود. به‌عبارتی کاربران در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، می‌توانند استریم استودیو IO Interactive با محوریت بازی Hitman 3 را تماشا کنند. انتظار می‌رود در این استریم شاهد نمایش کاملی از گیم‌پلی و بخش‌هایی از داستان بازی باشیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Hitman 3 در ژانویه ۲۰۲۱ (اواسط دی ماه/اوایل بهمن ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود. همچنین اعلام شده که پیشرفت‌های بازیکنان و محیط‌های بازی Hitman 2 به نسخه سوم انتقال پیدا می‌کند. 

استریم IO Interactive با محوریت Hitman 3


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده