نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

مادربردهای B460 شرکت MSI معرفی شدند

تراشه INTEL B460 برای ساخت سیستم‌هایی بر پایه نسل دهم پردازنده‌های اینتل از راه رسیده است که در عین ارائه عملکرد و راندمان مناسب، ارزش خرید بالایی نیز داشته باشند.

 طبیعتا تمامی سازندگان اصلی مادربرد، مدل‌هایی را با این تراشه میان‌رده روانه بازار می‌کنند. اکنون مادربردهای B460 شرکت MSI نیز وارد بازار شده‌اند تا به‌عنوان یکی از انتخاب های برتر اعلام حضور کنند .

شرکت تایوانی MSI مادربردهای مبتنی بر تراشه B460 خود را برای پردازنده‌های نسل 10 اینتل، معرفی کرد. بهره وری از فرکانس بالای این پردازنده‌ها درکنار مادربردهای خوب، باعث شده تا با پلتفرمی مناسب برای بازی‌ها رو‌به‌رو باشیم. این چهار مادربرد تازه از راه رسیده از خانواده MAG هستند. MAG B460 Tomahawk در فرم فاکتور ATX و سه مدل کوچک‌تر با سایز mATX که عبارت‌اند از MAG B460M Mortar، MAG B460M Mortar WiFi و MAG B460M Bazooka. این مادربردها گزینه‌های شایسته‌ای برای گیمرهای رده متوسط محسوب می‌شوند.

مادربرد MAG B460 TOMAHAWK

مادربرد MAG B460 TOMAHAWK مجهز به راهکار خنک‌سازی MSI Extended Heatsink است تا از افزایش احتمالی دما در بار کاری جلوگیری کند. زبان طراحی جدید درکنار هیت سینک های بهبود یافته از جمله مواردی است که به سرعت خودنمایی می‌کند. بجز این موارد، درگاه M.2 با شیلد فلزی یا M.2 shield Frozr باعث بهوبد و پایداری عملکرد سالیدها می‌شود. تراشه ASMedia 3241 از دیگر موارد قابل ذکر است که سرعت ۲۰ گیگابیت در ثانیه را برای انتقال داده با پورت USB-C به ارمغان می آورد. همچنین پورت LAN با سرعت ۲.۵ گیگابیت در ثانیه و مدار رگلاتور ولتاژ 1+1+12 فاز پردازنده با پایداری در عملکرد از جمله موارد قابل ذکر در این مادربرد است.

B460M Mortar تصویر مادربرد

مادربرد MAG B460M MORTAR و MAG B460M MORTAR WIFI

مادربردهای دیگر ام اس آی مبتنی بر تراشه B460 با فرم فکتور mATX روانه بازار می‌شوند. سه مادربرد MORTAR / MORTAR WIFI / BAZOOKA دارای زبان طراحی جدید، راهکارهای بهبود یافته حرارتی و مدار رگلاتور ولتاژ قدرتمند هستند. شیلدهای فلزی بروی درگاه M.2، سرعت بالای شبکه، کنترلر دیجیتال قدرتمند درکنار فناوری Core Boost و DDR4 Boost و شیلد یکپارچه پنل ارتباطی از ویزگی های این محصولات است. همچنین مادربرد MAG B460M MORTAR WIFI به فناوری WIFI 6 اینتل مجهز شده تا در بخش ارتباط بی‌سیم با سرعت 2.4 گیگابیت در ثانیه، عملکردی بسیار بهتر از شبکه‌های بی‌سیم فعلی را ارئه کند.

در جدول زیر مشخصات کلی سه مادربرد MAG B460 TOMAHAWK / MAG B460M MORTAR / MAG B460M MORTAR WIFI را مشاهده می‌کنید

B460 Tomahawk vs B460M Mortar Wifi

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده