نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

جزئیات اولین رویداد Night City Wire بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد

امشب و در جریان اولین رویداد ویژه‌ی Night City Wire جزئیات و تصاویر جدیدی از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 به نمایش گذاشته خواهد شد.

باوجود اینکه استودیوی سی ‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اخیراً زمان عرضه بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 را برای بار چندم به تأخیر انداخت، این به‌معنی عدم انتشار اطلاعات جدید از محتوای این بازی نخواهد بود. امشب، رویداد آنلاین ویژه‌ای با عنوان «Night City Wire» ازطریق ارتباط استریم پخش خواهد شد. این برنامه که اخیراً به‌دلیل اتفاقات مرتبط با جنبش «Black Lives Matter» به تعویق افتاده بود، جزئیات جدید و قابل توجهی از محتوای گیم‌پلی بازی را شامل خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی سی‌در پراجکت رد، رویداد Night City Wire امشب، پنجم تیرماه، رأس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. طبق اعلام توسعه‌دهندگان CD Projekt، اولین قسمت از این برنامه حدود ۲۵ دقیقه به طول خواهد انجامید. هولی بنت (Hollie Bennett) رئیس بخش روابط عمومی استودیوی سی‌در پراجکت، به‌عنوان میزبان این رویداد انتخاب شده است. انتظار می‌رود در جریان Night City Wire، شاهد پخش تریلر جدید، تصاویر گیم‌پلی بازی، مصاحبه‌های جدید با سازندگان بازی و جزئیات جدید از یکی ویژگی‌های معرفی نشده‌ی Cyberpunk 2077 موسوم به Braindance باشیم.

محیط بازی Cyberpunk 2077

تاکنون اطلاعات زیادی از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 در ویدیوها و تریلرهای متعددی که از محتوای این بازی منتشر شده، به‌دست ما رسیده است؛ اما توسعه‌دهندگان این بازی عقیده دارند که هنوز چیزهای ناشناخته‌ی زیادی در این بازی وجود دارند که تاکنون دیده نشده است. مثلاً با اینکه می‌دانیم داستان بازی در نقشه بزرگی به نام Night City جریان دارد، لوکیشن‌های دیگری هم در دنیای این بازی طراحی شده که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست. از جمله‌ی این موارد می‌توان به منطقه‌ی Badlands اشاره کرد که ظاهراً بیابان‌های خشکی در خارج از شهر Night City است که باندها و گروه‌های مختلف، در آن‌جا باهم درگیر می‌شوند. ضمن اینکه نیاز نیست به مناطق و نواحی متعددی که در خود Night City قرار دارند نیز اشاره کنیم. تاکنون تنها ماهیت یکی از این نواحی به نام Pacifica برای ما مشخص شده که ظاهراً محل استقرار باندهای شرور Voodoo و Animals است.

محیط شهر نایت سیتی بازی Cyberpunk 2077

افرادی که قبلاً تجربه بازی نقش آفرینی رومیزی (TTRPG) سایبرپانک را داشته‌اند، قاعدتاً نباید با اصطلاح Braindance ناآشنا باشند. در دنیای سایبرپانک، Braindanceها یک نسخه خصوصی از شبکه‌هایی هستند که نت‌رانرها معمولاً در جریان آن قرار می‌گیرند. این موارد اغلب با هدف سرگرمی مورد استفاده می‌گیرند و برای درک بهتر از نحوه عملکرد آن‌ها، می‌توانید تمامی سرویس‌های استریمینگ و کنسول‌های بازی خود را درحالی که مستقیماً به مغز شما متصل شدند، تصور کنید. برین‌دنس‌ها که عموماً در آرکیدها و کافه‌ها قرار دارند، نوعی تجربه واقعیت مجازی را درون Black Boxها برای کاربر ایجاد می‌کند. در رویداد امشب، جزئیات بیشتری از مکانیزم عملکرد این تکنولوژی را خواهیم دید.

جا دارد بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که استریم زنده رویداد Night City Wire امشب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود. برای تماشای ویدیوی زنده این برنامه، می‌توانید ازطریق این لینک، به صفحه رسمی CD Projekt Red در توییچ مراجعه کنید. آخرین تاریخی که برای عرضه بازی Cyberpunk 2077 روی پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی در نظر گرفته شده، نوزدهم نوامبر (پنجشنبه ۲۹ آبان) است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده