نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

هاوک من دوباره با نسخه بلک لنترنی خودش برخورد می‌کند

هاوکمن اخیرا با یک تهدید باستانی برخورد کرده که مربوط‌به اولین برهه‌های زندگی خودش می‌شود. حالا این قهرمان دی سی مجبور است که با تاریک‌ترین بخش میراث خود روبه‌رو شود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از قسمت ۲۴ سری کتاب کمیک Hawkman را برای شما فاش کند.

.

.

.

چرخه مرگ و تولد دوباره چیزی است که دیگر برای هاوکمن یک اتفاق کاملا معمولی به حساب می‌آید. این قهرمان مدام مجبور است که یک چرخه بینهایت از تناسخ مجدد را تحمل کند. حالا در قسمت ۲۴ سری کتاب کمیک Hawkman، این قهرمان با بیگانه‌هایی برخورد می‌کند که یک زمان بر آن‌ها فرمانروایی می‌کرد و همچنین با جنگجویان قاتلی روبه‌رو می‌شود که در اولین زندگی خودش، آن‌ها را آموزش داده بود. هاوک من و هاوک وومن بعد از اینکه گروه دومی را شکست دادند و در تلاش بودند که گروه اولی را آزاد کنند، با مرگ روبه‌رو شدند و مرگ آن‌ها را متوقف کرد؛ آن هم زمانی‌که هاوک من مجبور شد به معنای واقعی کلمه با سازنده خود ملاقات کند.

در این قسمت از مجموعه، Lord Beyond the Void که یک خدای تاریک محسوب می‌شود، خودش را از یک آسمان سیاه به سمت زمین فرستاد؛ در طی انجام این کار هم او شباهت خیلی زیاد و غیرقابل توصیفی با یکی از شرورهای دنیای دی سی پیدا کرد. از آنجایی که Lord Beyond the Void شباهت خیلی زیادی با نکرون مرگبار پیدا کرده، این احتمال وجود دارد که هاوک من مجبور باشد با نسخه Blackest Night برخورد کند. شخصیت Lord Beyond the Void برای اولین‌بار در قسمت ۷ مجموعه Hawkman حضور پیدا کرد؛ همین خط داستانی هم بود که اولین زندگی هاوکمن به‌عنوان کتار دث برینگر را معرفی کرده بود.

Lord Beyond the Void

کتار در آن زندگی، رهبر یک گروه قاتل با همین نام بود که بعد از گذشت مدتی، از کشتار بی‌معنی خود در زندگی خسته شده بود. کاری که او در زندگی اولیه خود انجام می‌داد این بود که گروهی از افراد بیگناه را جمع‌آوری کند تا بتواند آن‌ها را برای خدای تاریک دث برینگرها یعنی Lord Beyond the Void قربانی کند. البته Lord Beyond the Void در همان قسمت اول نشان داده نشد بلکه او فقط به واسطه یک ستون کیهانی با پیروان خود صحبت می‌کرد. سرانجام، کتار با کمک‌ها و راهنمایی‌های شایرا تال ابتدایی، توانست به ارتش دث برینگرها و همچنین خدای خود پشت کند و آن ستون کیهانی را نابود کند.

بااین‌حال، زمانی‌که کتار جان خود را از دست داد، Lord Beyond the Void قسم خورد که دیگر نه زمان و نه فضا از او محافظت نخواهند کرد و اینکه او به‌عنوان یک سلاح مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حالا این قسمت از مجموعه Hawkman بالاخره به ما نشان داد که این شرور چه شکلی است. با شاخ‌ها  وبال‌هایی که او دارد، شباهت خیلی زیادی به یک هاوک من شیطانی و غول پیکر پیدا کرده است. او ادعا کرد که در طی این مدت به‌صورت مخفیانه زندگی هاوک من را دستکاری می‌کرده است و اعلام کرد که کارتر، سلاحی است که او دوست دارد از آن استفاده کند. با اینکه او یک شخصیت جدید محسوب می‌شود، اما ارتباطی که او با تناسخ مجدد هاوک من دارد، باعث می‌شود تا او شبیه به هاث-ست، در پیوستگی‌های قبلی باشد.

nekron

ظاهری که او پیدا کرده، شباهت خیلی زیادی به نکرون دارد. نکرون، ارباب مرده‌ها در دنیای دی سی محسوب می‌شود که تجسم خود مرگ هم هست. Lord Beyond the Void تقریبا به همان شکل با مرگ‌ها قدرت می‌گیرد و یک نقش مشابه به‌عنوان یک قاضی مرگ کیهانی را دارد. او هم درست همانند نکرون عطش زیادی نسبت به مرگ دارد و دوست دارد زندگی را از بدن افراد مختلف بیرون بکشد؛ البته علت این دو نفر با هم متفاوت است. او هم مانند نکرون از یک انرژی تاریک فلج‌کننده استفاده می‌کند. تهدیدی که Lord Beyond the Void نسبت به کارتر دارد، ممکن است منجر به این شود که هاوک من دوباره تبدیل به همان نسخه تاریک‌ترین شب بشود.

حالا که Lord Beyond the Void حضور پیدا کرده، ممکن است آن زندگی‌های قبلی بی‌شمار کارتر ظهور کنند و به شکار هاوک من بپردازند؛ دقیقا به همان شکلی که بلک لنترن‌ها در رویداد تاریک‌ترین شب انجام دادند. خلاصه‌ای که برای این قسمت منتشر شده، اشاره به این دارد که چرخه تناسخ‌های هاوک من قرار است پایان یابد. همین موضوع باعث می‌شود که او تنها یک فرصت نهایی برای زندگی داشته باشد. اما هاوک من پیش از اینکه بتواند روشن‌ترین روز خود را ببیند، احتمالا مجبور است به واسطه Lord Beyond the Void، با تاریک‌ترین شب‌های خود روبه‌رو شود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده