// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸

پلیس شما را در بازی Mafia: Definitive Edition برای هر عمل خلافی مجازات نخواهد کرد

استودیو هنگر 13 گزینه‌هایی را برای رفتار پلیس در بازی Mafia: Definitive Edition قرار داده است که باعث می‌شود کاربر برای هر عمل خلاف خود مجازات نشود. 

در نسخه اصلی بازی Mafia، بازیکنان برای انجام هر عمل خلاف خود مثل تیراندازی در سطح شهر یا افزایش سرعت به بیش از ۴۵ متر بر ساعت در سطح شهر جریمه و مجازات می‌شدند. با معرفی نسخه ریمیک بازی Mafia، کاربران قدیمی توقع داشتند این ویژگی، یکی از مواردی باشد که در اینجا هم شاهد آن خواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هِیدن بلک‌من، رئیس بخش خلاقیت استودیو هنگر 13 (Hanger 13)، سازنده بازی Mafia: Definitive Edition، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که با بازسازی شدن مافیا، تغییراتی هم روی رفتار پلیس در بازی اعمال شده است. ازاین‌رو گزینه‌هایی برای رفتار کردن پلیس‌ها در بازی Mafia: Definitive Edition درنظر گرفته شده که جدا از درجه سختی کلی بازی است. 

برای مثال می‌توانید تعیین کنید که پلیس برای چه کارهایی شما را مجازات کند و چه راه فراری برای شما در این شرایط باقی می‌ماند. ازاین‌رو کاربرانی که همچنان ساختار قدیمی عملکرد پلیس‌های بازی را دوست داشتند، همچنان می‌توانند گزینه‌های مورد نظر را روی سخت‌ترین حالت ممکن بگذارند تا تجربه‌ی مشابهی را کسب کنند. 

از نظر گان‌پلی هم بازی ساختار بهتری نسبت‌به نسخه سوم پیدا کرده است. برای مثال سیستم سنگرگیری بازی همانند Mafia 3 است، اما شلیک‌های دشمنان کشنده‌تر و خشونت بیشتری خواهد داشت. هیدن بلک‌من دراین‌باره می‌گوید:

بازی اصلی، یک محصول چالش‌برانگیز بود که بخشی از ساختار آن به حساب می‌آمد. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم ساختاری را در نظر بگیریم که با درجه سختی نرمال ما هم‌خوانی داشته باشد و ازطرفی کاربران قدیمی بتوانند همانند گذشته یک تجربه چالش‌برانگیز را کسب کنند. درحالی‌که روی تجربه‌ی افراد تازه‌وارد تاثیر گذار نباشد. ما این مورد را با ارائه گزینه‌های مختلف برای شخصی‌سازی توسط کاربران حل کرده‌ایم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ هفت شهریور ماه (۲۸ اوت) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده