نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

بزرگترین دشمنان ثور قرار است پایان خدای رعد و برق را به ارمغان بیاورند

اخیرا مارول کامیکس تصاویر پیشنمایشی را از قسمت ۵ سری کتاب کمیک Thor منتشر کرده که نشان می‌دهد بزرگ‌ترین دشمنان ثور، قصد دارند مرگ را مقابل چشمان او بیاورند.

ثور بعد از اینکه خودش را از تیم انتقام جویان کنار کشید و بازنشسته شد، تاج و تخت سرزمین آزگارد را در دست گرفت و در جایگاه پادشاهی نشست. اما خیلی زود شرایطی پیش آمد که مجبور شد از آن‌جا هم دست بکشد و برای جلوگیری از بلک وینتر که در حال آمدن بود، به‌عنوان یکی از هرالدهای گالاکتوس به فعالیت بپردازد؛ زمستان سیاه کل جهان را در معرض خطر قرار داده بود. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس تصاویری را از پیشنمایش قسمت ۵ سری کتاب کمیک Thor منتشر کرده است. این کتاب توسط دانی کیتس، نیک کلین و مت ویلسون طراحی و نوشته شده است.

thor with mjolnir

ما در این قسمت شاهد این هستیم که خدای رعد و برق، باید با برخی از بزرگ‌ترین دشمنان خودش روبه‌رو شود و با آن‌ها مبارزه کند؛ دشمنانی که گور و لوکی هم از جمله آن‌ها هستند. آن‌ها قصد دارند که پایان خدای رعد و برق را در داخل بلک وینتر یا همان زمستان سیاه نشان دهند. خلاصه‌ای که از داستان این قسمت از مجموعه منتشر شده، به شرح زیر است:

یک خدا. یک پادشاه. یک هرالد. هر عنوان و جایگاهی که ثور تا به امروز به‌دست آورده، قدرت‌های مخصوص به خودشان را هم داشته‌اند... و البته مسئولیت‌های وحشتناک مخصوص به خودشان را. اما هیچکدام از این قدرت‌ها آنقدر زیاد نیست که برای متوقف کردن بلک وینتر کافی باشد. حالا اودین سال برای نجات هر ده قلمرو یا همان کلیت مولتی ورس، مجبور است تبدیل به... چیز دیگری بشود.

تصاویری که از این قسمت منتشر شده:

thor screaming


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده