نویسنده: رضا اسکندری
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۵

بازی Call of Duty: Mobile پس از هشت ماه بیش از ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است

با تایید شرکت Sensor Tower تعداد دفعات دانلود بازی Call of Duty: Mobile از مرز ۲۵۰ میلیون بار عبور کرد؛ این تعداد دانلود تنها در هشت ماه اتفاق افتاده است.

در جدیدترین اخبار بازی، براساس شرکت سنسور تاورز (Sensor Towers)، تعداد دانلودهای بازی Call of Duty: Mobile در هشت ماه گذشته از مرز ۲۵۰ میلیون دانلود عبور کرده است. این آمار و اطلاعات مربوط‌به تمام نسخه‌های این بازی در سراسر جهان است که حاصل همکاری میان شرکت‌های Tencent و اکتیویژن بلیزارد به‌شمار می‌رود. اطلاعات و جزئیات تعداد دفعات دانلود کردن این بازی از سرویس App Store اپل و سرویس Google Play دریافت و منتشر شده است.

نسخه‌ی موبایل بازی محبوب ندای وظیفه در تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۸ (۱ اکتبر ۲۰۱۹) منتشر شد و تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است. سود خالص این بازی برای شرکت‌های سازنده‌ی آن چیزی نزدیک به ۳۲۷ میلیون دلار تخمین زده شده است. براساس اطلاعات شرکت سنسور تاورز، بیشترین سود این بازی و بیشترین میزان استفاده‌ی کاربران از آن در ماه‌های بهمن و اسفند ۱۳۹۸ (فوریه ۲۰۱۹) بوده است.

دومین بازه‌ی زمانی‌که بیشترین سود و بیشترین زمان استفاده از این بازی را به خود اختصاص داده است در زمان شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا (COVID 19) در ماه اردیبهشت و خرداد (ماه می) بوده است؛ زمانی‌که مردم کشور‌های مختلف در قرنطینه‌ی خانگی حضور داشتند. سود خالص این بازی در این دو بازه‌ی زمانی بسیار شبیه به‌هم و چیزی نزدیک به ۵۳ میلیون دلار بوده است. تعداد دفعات دانلود این بازی و میزان سود خالص آن، موفقیت این نسخه‌ از سری بازی‌های Call of Duty را نشان می‌دهد.


منبع gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده