// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸

خبر خروج اجباری امی هنینگ از ناتی داگ در سال ۲۰۱۴ یک شایعه اجباری بوده است

یکی از نویسنده‌های سابق IGN به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که خبر منتشر شده از خروج اجباری امی هنینگ در سال ۲۰۱۴، یک شایعه اجباری بوده است.

در سال ۲۰۱۴ بود که امی هنینگ استودیو ناتی داگ را رها کرد. در آن زمان اعلام شد که او به اجبار نیل دراکمن و بروس استرلی استودیو ناتی داگ را رها کرده است. این در حالی است که چند روز پس از این اتفاق، استودیو ناتی داگ اعلام کرده بود که این خبر دروغ است و صحت ندارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت ۶ سال از آن خبر میچ دایر، نویسنده سابق IGN که خبر خروج امی هنینگ را در سایت IGN نوشته بود، در حساب کاربری توییتر خود توضیحاتی را حول این موضوع ارائه کرده است. وی اعلام کرده که در آن زمان به اجبار این خبر را نوشته است و استیو بوتس و تال بلوینز، سردبیرهای IGN در آن بازه زمانی، او را مجبور کرده‌اند تا یک شایعه اجباری و دروغ را در خبر خود قرار دهد. 

بااینکه در همان سال ۲۰۱۴ اعلام شد این خبر صحت ندارد، اما صحت نداشتن این بخش از داستان هیچ‌وقت ثابت نشد. وی در ادامه افزود پس از محکوم شدن این خبر توسط سونی، انتقادهای بسیاری به میچ وارد شد و به نوعی مشکلات زیادی را برای آن به‌وجود آمد، اما سردبیرهای IGN سکوت کردند و کار خاصی برای دفاع از او انجام ندادند. 

میچ دایر هم‌اکنون یکی از نویسندگان Star Wars: Squadrons در استودیو موتیو (EA Motive Studios) است که این بازی در تاریخ ۱۱ مهر ماه عرضه می‌شود. همچنین در ادامه می‌توانید بخشی از توییت‌های او و پاسخ نیل دراکمن به میچ دایر را در زومجی تماشا کنید. 

صحبت میچ دایر در مورد خبر دروغ خروج امی هنینگ در سال ۲۰۱۴

واکنش نیل دراکمن به صحبت‌های میچ دایر


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده