نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Bullet Echo؛ یک بتل رویال متفاوت

Bullet Echo یک بازی متفاوت دیگر از استودیوی محبوب ZeptoLab است که شما را به نبرد‌های متفاوتی از بتل رویال دعوت می‌کند. با معرفی بازی موبایل Bullet Echo همراه زومجی باشید.

بازی‌ اندروید و آیفون Bullet Echo یک اثر اکشن در سبک بتل رویال است که شاید از لحاظ گرافیک حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی برای علاقه‌مندان به سبک بتل رویال باشد. بازی Bullet Echo را نمی‌توان با بازی‌های بزرگ بتل رویال مانند PUBG یا فورتنایت مقایسه کرد؛ زیرا به جز هسته‌ی اصلی سبک بتل رویال که شامل بقا در یک میدان است، شباهت دیگری با این بازی‌های بزرگ ندارد. بازی موبایل Bullet Echo یک بازی نسبتا ساده در سبک بتل رویال است که شاید همین سادگی در گیم‌پلی و گرافیک، دلیل خیلی از بازیکنان برای تجربه‌ی بازی Bullet Echo باشد.

نمایی از بازی Bullet Echo

بازی موبایل Bullet Echo تعداد زیادی کاراکتر  قابل بازی را شامل می‌شود که هرکدام قدرت و سلاح مختص به خود را دارند 

دوربین بازی اندروید و آیفون Bullet Echo از زاویه‌ی بالا به پایین استفاده می‌کند. روند بازی به‌گونه‌ای نیست که مانند بازی‌های دیگر در سبک بتل رویال، از گوشه کنار نقشه به‌دنبال اسلحه بگردید. بلکه بازی از تعدادی زیای کاراکتر بهره می‌برد که هرکدام اسلحه‌ی مخصوص به خود را دارند و بازی، این‌گونه تنوع در سلاح‌های خود را نمایش می‌دهد. کاراکتر‌ها در پنج دسته‌ی مختلف به نام‌های Common ،Rare ،Epic ،Mythic ،Legendary تقسیم‌بندی می‌شود. هر کاراکتر علاوه‌بر اسلحه مخصوص به خود، خصوصیات منحصربه‌فردی از سرعت، نوار سلامتی و قدرت دارد. همین مسئله باعث می‌شود که بازیکن مجبور به استفاده از استراتژی‌های مختلفی برای هر کاراکتر باشد‌.

نمایی از بازی موبایل Bullet Echo که آیتم‌هایی از بازی نیز در آن نمایان است

روند بازی اندروید و آیفون Bullet Echo به‌گونه‌ای است که بازیکن بعد از انتخاب کاراکتر و شروع بازی، وارد نقشه‌ای عظیم و پر پیچ و خم می‌شود. نقشه برای بازیکنان کاملا تاریک است و تنها نور چراغ‌قوه‌ای که به همراه دارند، مسیر را کمی روشن می‌کند. علاوه‌بر این، سرعت حرکت بازیکنان نیز از اهمیت بالایی برخورد دار است. زیرا سریع حرکت کردن، باعث افزایش وسعت دایره‌ای در اطراف شما می‌شود که این مسئله باعث می‌شود که بازیکنانی که در اطراف هم قرار دارند از حضور یک‌دیگر مطلع شوند. همچنین تعداد زیادی آیتم‌های مختلف در نقشه وجود دارد که شامل مهمات، افزایش دید در نقشه و موارد دیگری مانند کیت‌‌های خون می‌شوند که می‌توانید با جست و جو در نقشه‌، آن‌ها را به‌دست آورید. بازی موبایل Bullet Echo سیستم حرکتی کاملا ساده‌‌ای دارد که بعد از چند دقیقه تجربه‌ی بازی، با آن وقف پیدا خواهید کرد. همچنین بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

این بار هم استودیوی ZeptoLab با ساخت بازی موبایل Bullet Echo مانند آثار دیگری همچون CATS و King of Thieves، توانست بازخورد‌های خوبی از سمت بازیکنان دریافت کند. هم‌اکنون بازی اندروید و آیفون Bullet Echo به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی Bullet Echo نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Bullet Echo


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده