نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

EA برای ساخت بازی Skate 4 نیروی جدید استخدام می‌کند

آگهی استخدام جدیدی که در صفحه رسمی الکترونیک آرتز منتشر شده، شامل دو عنوان شغلی در تیم توسعه‌دهندگان مجموعه Skate جهت توسعه قسمت چهارم این مجموعه محبوب و قدیمی است.

همان‌طور که در جریان رویداد آنلاین EA Play 2020 اعلام شد، مجموعه Skate با قسمت چهارم خود به نام Skate 4 بار دیگر بازخواهد گشت. حالا و در شرایطی که طرفداران قدیمی این سری بی‌صبرانه منتظر تجربه مجدد جدیدتری قسمت از آن هستند، الکترونیک آرتز به جذب نیروی جدید برای کار روی مجموعه خاطره‌انگیز و اسطوره‌ای خود می‌پردازد.

براساس اطلاعیه شغلی جدیدی که توسط EA منتشر شده، دو پست مرتبط با تیم توسعه‌دهندگان مجموعه Skate اعلام نیاز کرده که هردوی آن‌ها در استودیوی ونکور کانادا واقع شده‌اند. در مشخصات درخواستی این دو شغل به‌طور ویژه تأکید شده که این افراد برای کار روی مجموعه Skate استخدام خواهند شد.

یکی از این عناوین شغلی «مهندس ابزار و فرایندهای نرم‌افزاری» نام دارد که حداقل پنج سال سابقه مرتبط با این شغل نیز در شرایط جذب این شرکت برای آن ذکر شده است. فردی که در این پست مشغول به کار می‌شود، مسئولیت ساخت ابزار مورد نیاز در موتور گرافیکی فراست‌بایت را برعهده گرفته و با «طراحی رابط کاربری، به تقویت توانایی افراد تیم در ایجاد ارتباط با محتوای بازی خواهد پرداخت.»

پوستر بازی Skate 3 الکترونیک آرتز

اما عنوان شغلی بعدی، به حداقل ۱۲ سال سابقه در زمینه کاری خود نیاز دارد. این پست که با عنوان «رئیس مدیریت تولید» مجموعه Skate معرفی شده، یکی از جایگاه‌های مدیریتی شرکت به شمار می‌رود. در توضیحات این فهرست شغلی نوشته شده:

مسئولیت اصلی شما به‌عنوان رئیس بخش تولید، مدیریت فعالیت‌های تمامی اعضا و کارشناسان تیم‌های تولید، دیتا و Live Ops خواهد بود. شما با پرورش استعدادهای بلقوه این تیم‌ها، آن‌ها را به سمت تولید و توسعه بازی‌های جذاب، باکیفیت و کراس پلتفرم هدایت خواهید کرد.

هردوی این شغل‌ها، هم‌اکنون متقاضی می‌پذیرند.

کاز پری (Cuz Parry) و دیران چانگ (Deran Chung) که در ویدیوی رونمایی از این پروژه نیز حضور داشتند، هردو از کارگردان‌های قدیمی این مجموعه بودند و این نشان می‌دهد که تیم جدید و بااستعدادی که برای توسعه قسمت چهارم مجموعه Skate تشکیل شده، با افرادی باتجربه‌ای که این سه‌گانه محبوب و اسطوره‌ای را تولید کردند همکاری خواهند داشت.

هنوز هیچگونه تاریخ انتشار یا پلتفرم خاصی برای انتشار بازی Skate 4 معرفی نشده، اما قسمت‌های اول تا سوم این مجموعه برای پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 منتشر شده بودند. البته یک اسپین‌آف از این مجموعه نیز با نام Skate It در سال ۲۰۰۸ برای کنسول Wii منتشر شد.  


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده