نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

Bloodstained: Curse Of The Moon 2 رسما معرفی شد

کوجی ایگاراشی با حضور در برنامه New Game Plus Expo، رسما بازی Bloodstained: Curse Of The Moon 2 را به‌عنوان بازی جدید استودیو Inti Creates معرفی کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، Bloodstained: Curse Of The Moon بازی بود که قبل از Bloodstained: Ritual of the Night منتشر شد و با حال و هوایی ۸ بیتی، زمینه‌های داستانی آن بازی را فراهم کرد. در جریان جدید‌ترین اخبار بازی و در برنامه New Game Plus Expo که به شکل آنلاین برگزار شد، کوجی ایگاراشی رسما بازی Bloodstained: Curse Of The Moon 2 را به عنوان دنباله این اثر معرفی کرد. 

به گفته ایگاراشی، Bloodstained: Curse Of The Moon 2 هم قرار است همان حال و هوای ۸ بیتی بازی اول را حفظ کند و داستان آن روی شخصیت زنگاتسو تمرکز دارد. مثل بازی اول، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های قابل بازی دیگری را هم داشته باشند که از جمله آن‌ها، می‌توان به دامینیک، جن‌گیری که اگر Ritual of the Night را بازی کرده باشید به یاد دارید، رابرت و هاچی اشاره کرد. هرکدام از این شخصیت‌ها قدرت‌ها و مهارت‌های ویژه خودشان را خواهند داشت. برخی مسیر‌های بازی فقط توسط کاراکتر‌های خاصی در دسترس خواهند بود و به همین دلیل باز کردن همه این شخصیت‌ها تاثیر زیادی روی بازی می‌گذارد. 

در نهایت اعلام شد که بازی یک حالت کژوال خواهد داشت که در آن ویژگی‌هایی چون جان بی‌نهایت دارید و ضربات دشمن هم شما را به عقب پرت نمی‌کنند. البته ایگاراشی اعلام کرد که بازی حالت Veteran را هم برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه چالش‌برانگیز مثل نسخه‌های قدیمی کسلوینیا هستند خواهد داشت. 

Bloodstained: Curse Of The Moon 2 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و سوییچ منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده