// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

کیفیت نسخه کامپیوتر بازی FIFA 21 همانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد بود

به‌تازگی در سایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام شده که نسخه کامپیوتر بازی FIFA 21 همانند نسخه‌های کنسولی آن در نسل هشتم است. 

در رویداد EA Play Live 2020 بود که یک تیزر از بازی FIFA 21 منتشر شد. در ادامه مشخص شد که این بازی برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس هم عرضه می‌شود. با این خبر، کاربران نسخه کامپیوتر در این فکر فرو رفتند که کیفیت نسخه پی سی، همانند نسل فعلی است یا الکترونیک آرتز نسخه کامپیوتر فیفا 21 را با کیفیت نسل آینده توسعه می‌دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت رسمی الکترونیک آرتز و بخش سؤال جواب‌های مربوط‌به بازی FIFA 21، اعلام شده است که کیفیت نسخه پی سی، همانند پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر نشده است، اما الکترونیک آرتز اعلام کرده که در هفته‌های آتی، شاهد انتشار اخبار بیشتری خواهیم بود. 

دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد. شاید الکترونیک آرتز سعی دارد با این کار قشر بیشتری از گیمرهای پی‌سی را جذب فیفا 21 کند یا اینکه، توسعه نسخه نسل نهمی بازی به روش‌های دیگری انجام می‌شود و صرفا اضافه کردن چند گزینه گرافیکی برای نسخه PC، کار دشواری باشد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی FIFA 21 در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۹ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین نسخه نسل نهمی بازی هم به‌صورت رایگان در اختیار کاربران نسخه نسل هشتمی آن قرار می‌‌گیرد. البته برای کسب این نسخه باید تا قبل از عرضه FIFA 22، نسخه نسل هشتمی را خریداری کرده باشید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده