نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

فصل سوم کوییز آو کینگز شامل اولین تجربه داستانی بازی خواهد بود

در جریان فصل سوم بازی کوییز آو کینگز، شاهد یک بخش داستانی با حال و هوای کاراگاهی خواهیم بود که اتفاق جدیدی برای این بازی به‌حساب می‌آید.

پس از «تور ایرانگردی» و «ماه مهمانی»، کوییز آو کینگز سومین فصل خود را با یک غافلگیری بزرگ آغاز کرده است: برای اولین‌بار در یک فصل کوییزی، شاهد بخش داستانی هستیم. داستانی کارآگاهی که در ۷ پرده و در طول یک ماه روایت می‌شود. داستانی که فصل سوم را با نام «معمای کارآگاه» همراه کرده است.

معمای کارآگاه

همان‌طور که گفتیم، «معمای کارآگاه» قصه و نام فصل سوم کوییز است. قصه‌ای مینیمال و البته منطبق با چالش‌های کوییز آو کینگز (In-Game Challenges) که در آن، کوییزباز با پشت‌سر گذاشتن ۷ چالش متنوع به کارآگاه کمک می‌کند تا معمای دزدیده شدن «دریای نور» از موزه‌ی ملی جواهرات را حل کند. این قصه در محیط‌های متنوعی جریان دارد و با هر محیط، یک چالش در دسترس قرار می‌گیرد.

در این فصل علاوه بر بازگشت چالش محبوب «گردونه»، چالش کاملا جدیدی نیز معرفی خواهد شد. هم‌چنین صفحه‌ی چالش‌ها با به‌روزرسانی جدید، نمایی کامل از چالش‌های پیش‌رو در فصل را به‌نمایش می‌گذارد. به این ترتیب با ورود به صفحه‌ی مذکور، می‌توانید نمایی کلی از فصل را ببینید و از چالشی که در لحظه در دسترس است، لذت ببرید.

کوییزپلاس، هر روز بزرگ‌تر

دیگر عادت کرده‌ایم که هر فصل در کنار تم کلی و جوایزش، جوایز کوییزپلاس را هم ببینیم. سیستم جوایزی که با پاسخ دادن به سوالات بیش‌تر، در طول فصل همراه شما خواهد بود و با تهیه‌ی بلیت ویژه‌ی آن، می‌توانید حجم جوایز را چندین برابر کنید. «معمای کارآگاه» نیز طبق روال هر فصل، جوایزش بیش‌تر شده است و حالا به جرئت می‌گوییم که کوییزپلاس آن، بزرگ‌ترین کوییزپلاسی است که تا به امروز در دسترس شما قرار گرفته.

بازگشت کوییزبازار

کوییزبازهای قدیمی، کوییزبازار را به یاد دارند. سامانه‌ی آنلاین فروش محصولات و اقلام هواداری کوییز آو کینگز که چند سالی است در دسترس شما قرار دارد. خبر خوب این است که با آغاز فصل سوم، کوییزبازار هم با کالاهای جدیدی به‌روز شده. اقلام فروشگاه از تی‌شرت، هودی و ماگ شروع و به ماگ حرارتی و پکیج‌های سکه‌ی کوییزی ختم می‌شوند. خبر خوب این است که در فصل سوم، تی‌شرت و ماگ ویژه‌ی «معمای کارآگاه» در کوییزبازار در دسترس هستند. این اقلام به صورت تولید محدود در دسترس قرار گرفته‌اند و امیدواریم در فصول آینده هم موارد مشابه آن‌ها را در کوییزبازار ببینیم. کوییز آو کینگز جزو معدود بازی‌های ایرانی است که بازوی Merch و اقلام هواداری خود را راه‌اندازی کرده و برای نزدیک به ۲۰ میلیون هوادار خود، در دسترس قرار داده.

در انتها یادآوری می‌کنیم که «معمای کارآگاه»، فقط به دست شما میلیون‌ها کوییزباز حل خواهد شد. فصل سوم مدتی است آغاز شده و تا میانه‌ی تیر ماه ادامه دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده