نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳

جزئیات جدیدی از تصویر ترکیبی آیرون من و دردویل منتشر شد

اوایل سال جاری، شرکت مارول کامیکس تصویر مرموزی را از ترکیب زره و لباس آیرون من و دردویل منتشر کرد که باعث سردرگم شدن طرفداران شد؛ حالا جزئیات جدیدی منتشر شده است.

اوایل سال جاری میلادی، تصویری مرموز و اسرارآمیز از آیرون من و دردویل منتشر شده بود که ذهن خیلی از طرفداران را به خود مشغول کرده بود. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، جزئیات جدیدی از این رویداد منتشر شده است. تصویری که مارول از این ماجرا منتشر کرده، یک ماسک را به ما نشان می‌دهد که روی قسمت ۲۲ سری کتاب کمیک Daredevil چاپ شده است و علاوه‌بر داشتن شاخ‌های دردویل، سبک و استایل آیرون من را هم دارد. طرفداران در ابتدا با دیدن این تصویر خیلی گیج و سردرگم شده بودند زیرا مت مورداک همیشه عادت و دوست دارد که همه چیز را در همان سطح خیابانی نگه دارد.

اما اینطور به‌نظر می‌رسد که تونی استارک قصد دارد تا پایان سال جاری به همراه فناوری‌های بسیار جذاب خود، به محله هلز کیچن بیاید. این اولین باری نیست که در طی ۱۲ ماه گذشته، لباس مت مورداک دستخوش تغییرات شده است. رویدادهایی که در مجموعه کمیکی اختصاصی دردویل رخ داده، باعث شده تا لباس این شخصیت رنگ قرمز، مشکی و دوباره همان قرمز را به خود بگیرد. اما با تمامی این صحبت‌ها، اینکه قرار باشد این شخصیت یک جهش بسیار بزرگ داشته باشد و لباس او به یک زره پر از تکنولوژی و قرمز رنگ تبدیل شود، خیلی عجیب است؛ این کار باعث می‌شود تا این قهرمان، با کارهایی که قبلا انجام می‌داده، فاصله بسیار زیادی بگیرد.

از طرف دیگر هم می‌توان اینطور در نظر گرفت که مرده بودن آیرون من، ممکن است ارتباط‌هایی با این رویداد داشته باشد؛ زیرا این قهرمان مدتی است که در کتاب‌های کمیکی این شرکت حضور ندارد و مرده تلقی شده است. البته تا به این لحظه همه ما این موضوع را به خوبی یاد گرفته‌ایم که تونی استارک برای مدت زمان زیادی مرده باقی نمی‌ماند. ممکن است این رویداد، راهی باشد تا این قهرمان بتواند حضور خود را گسترده‌تر کند و ماجرا را به‌گونه‌ای پیش ببرد که نبوغ، همه چیز را به طریقی تحت کنترل بگیرد. نکته قابل‌توجه این ماجرا هم این است که بلک کت هفته گذشته نسخه مخصوص خودش از زره آیرون من را دزدید تا در مجموعه اختصاصی‌اش آن را استفاده کند.

آیرون من - دردویل

در گذشته هم ما شاهد رخ دادن این اتفاقات بودیم و دیدیم که چطور فناوری راه خود را به نقاط مختلف دنیای مارول باز می‌کند. در حقیقت، در رویداد Armor Wars و همچنین لحظات دیگری که در تاریخچه این شخصیت وجود دارد، فناوری استارک به طریقی راه خود را به سمت افراد بد و اشتباه پیدا می‌کرد؛ بنابراین رخ دادن این اتفاق، آن هم در این برهه زمانی کاملا معمول و قابل درک است. در برهه‌ای از زمان، دردویل لباس مشکی را انتخاب کرده بود اما محله هلز کیچن به او یادآوری کرد که ماجراجویی قهرمانانه او در ابتدا چه هدفی داشت؛ به همین ترتیب هم او نظرش را تغییر داد. در قسمت ۱۹ سری کتاب کمیک Daredevil، گروهی از شرورها به این محله حمله کردند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان مجموعه Daredevil را برای شما فاش کند.

.

.

.

در همین حین، یک مرد جوان به‌نام هکتور در مقابل بولز آی، کراس بونز، استیلت من و راینو ایستاد. او هیچ قدرتی نداشت اما نمی‌توانست شاهد این هم باشد که این شرورها محله‌ای را که به آن تعلق دارد، تهدید می‌کنند و آرامش مردم آن را برهم بزنند. از طرف دیگر هم ساکنان مختلف محله هلز کیچن، ماسک‌های دردویل را به‌صورت زدند و به هکتور پیوستند تا در این نبرد با شروران مبارزه کنند. با گذشت زمان هم مت مورداک متوجه شد که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. او با دیدن این ماجرا، به این نتیجه رسید که تبدیل به چه نماد و سمبولی برای مردم محله‌اش شده است و با دیدن آن حسابی تحت تاثیر قرار گرفت.

زمانی‌که هکتور جان خود را از دست داد، او به سراغ ماسکش رفت و تلاش کرد که خونریزی او را متوقف کند اما حسابی دیگر برای این کار دیر شده بود. بعد، او و بولز آی با یکدیگر درگیر شدند؛ درحالی‌که این شرور، دردویل را با یک انسان معمولی اشتباه گرفته بود. اما در کمال تعجب دردویل واقعی آن‌جا حضور داشت و فداکاری یکی از ساکنان محله‌اش، انگار که جان دوباره‌ای به او بخشیده بود. حالا سوالی که دراین‌میان وجود دارد این است که آیا مت مورداک برای پاکسازی جامعه خود و ازبین‌بردن شرورها، مجبور می‌شود که به سراغ اشعه دفع‌کننده و یک لباس گران‌قیمت برود؟ فقط زمان است که پاسخ این سؤال را می‌دهد. خلاصه منتشر شده از این رویداد اسرارآمیز:

مت مورداک هنوز با خونی که روی دستش ریخته، دست‌وپنجه نرم می‌کند و مجبور می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین تصمیمات زندگی خود را بگیرد. اما تصمیمات جدید مت، چه تاثیری روی مجموعه دردویل می‌گذارد؟ روی افرادی که به او نیاز دارند چه تاثیری خواهد داشت؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده