// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

Resident Evil: Village و Horizon Forbidden West بیشترین جست‌و‌جوی گوکل را در بین بازی‌های PS5 دارند

دنیل احمد به‌تازگی تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد Horizon Forbidden West و Resident Evil: Village بیشترین جست‌وجو را در گوگل برای پلی استیشن 5 داشته‌اند.

در جریان رویداد بازی‌های پلی استیشن 5، بازی Horizon Forbidden West با یک تریلر سینمایی معرفی شد و به‌نظر می‌رسد الوی در ماجراجویی جدید خود بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده خواهد شد. همچنین نمایش بازی Resident Evil 8: Village هم یکی از موارد مثبت این رویداد به حساب می‌آید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دنیل احمد، تحلیل‌گر Niko Partners، به‌تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده که مربوط‌به دیتاهای آماری ترندهای گوگل برای بازی‌های پلی‌استیشن 5 می‌شود. در جریان این داده‌های اطلاعاتی مشخص شده که بازی Horizon Forbidden West، در میان بازی‌های انحصاری نمایش داده شده، بیشترین جست‌وجوی گوگل را به‌خود اختصاص داده است. این در حالی است که در میان بازی‌های چندپلتفرمه، بازی Residen Evil 8: Village بیشترین جست‌وجو را داشته است.

همچنین در میان بازی‌های انحصاری، بازی Spider-Man: Miles Morales و بازی Deamon's Souls در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در میان بازی‌های چندپلتفرمه هم بازی Hitman 3 و بازی Pragmata بیشترین جست‌وجو را داشته‌اند. در ادامه می‌توانید نتایج مربوط‌به داده‌های آماری بازی‌های ترند گوگل برای PS5 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نکته جالب و عجیب این فهرست، این است که اسمی از بازی Ratchet and Clank: Rifts Apart در رتبه‌های بالا دیده نمی‌شود. 

دیتا جست و جوی بازی های انحصاری پلی استیشن 5

دیتا جست و جوی بازی های مولتی پلتفرم پلی استیشن 5


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده