نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

بهترین دشمنانی که مناسب بازی Spider-Man: Miles Morales هستند

بازی Spider-Man: Miles Morales رسما برای کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی شد و قصد داریم بهترین دشمنان مایلز مورالس در این بازی را معرفی کنیم.

معرفی بازی Spider-Man: Miles Morales برای کنسول پلی استیشن 5 یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در در رویداد زنده The Future of Gaming شرکت سونی بود. این اتفاق باعث شد طرفداران مایلز مورالس هیجان‌زده شوند که بالاخره می‌توانند شخصیت محبوبشان را در یکی از آثار بازی‌های ویدیویی تجربه کنند. اما نکته‌ای که در مورد بازی Spider-Man: Miles Morales وجود دارد این است که این بازی به عنوان یک اثر مستقل توسط استودیو اینسامنیاک گیمز منتشر خواهد شد و ادامه بازی Marvel's Spider-Man نخواهد بود. اثری مشابه بازی Uncharted: The Lost Legacy که به صورت مستقل از مجموعه بازی‌های Uncharted منتشر شد. با این اوصاف، در این مطلب قصد داریم بهترین دشمنانی را که دوست داریم در بازی Spider-Man: Miles Morales با آنها روبرو شویم معرفی و بررسی کنیم کدام دشمنان، چالشی جدی بر سر راه مایلز مورالس قرار می‌دهند و شرایطی بحرانی در نیویورک ایجاد خواهند کرد. پس تا پایان این مطلب همراه زومجی باشید.

Spider-Man: Miles Morales

Prowler

کسانی که انیمیشن Spider-Man Into the Spider-Verse را تماشا کرده باشند، آشنایی نسبی با شخصیت Prowler را دارند. اما این انیمیشن تمامی ابعاد این شخصیت شرور را نشان نداده است و قصد نداریم اطلاعاتی از این شخصیت را لو بدهیم. Prowler شخصیتی بی‌مغز و بی‌رحمی است که گزینه مناسبی برای بازی Spider-Man: Miles Morales محسوب می‌شود. این کاراکتر چه در دنیای کمیک و چه در جهان سینما فردی مهم و تأثیرگذار برای مایلز بده است. او می‌تواند اولین دشمن بازی باشد که در مقابل مایلز قرار می‌گیرد و به دلیل وابستگی احساسی مایلز به او، شاید سخت‌ترین دشمن بازی برای مبارزه در برابر مورالس باشد. صادقانه بگوییم، عدم حضور Prowler در بازی Spider-Man: Miles Morales می‌تواند برای بازیکنان شوکه‌کننده باشد؛ اما بعد از تجربه بازی Marvel's Spider-Man، امیدوار هستیم شاهد حضور این شخصیت شرور در بازی باشیم.

Spider-Man: Miles Morales

Green Goblin

دومین شخصیت شروری که می‌تواند بعد از Prowler در بازی Spider-Man: Miles Morales حضوری منطقی و قابل انتظار داشته باشد، شخصیت Green Goblin است. اگر شما بازی Marvel's Spider-Man را تجربه کرده باشید، در بخش‌هایی از بازی اشاراتی به حضور این شخصیت شده بود. در جهان نهایی کتاب‌های کمیک، مایلز در برابر گرین گابلین یا نورمن آزبورن قرار می‌گیرد و همچنین ما شاهد چهره شیطانی او در انیمیشن Spider-Man Into the Spider-Verse نیز بودیم. موردی که در بازی دیدیم، به نظر می‌رسد هری، فرزند نورمن آزبورن، برخلاف پدرش گرین گابلین داستان بازی باشد؛ براساس آزمایشاتی که نورمن برروی او انجام داده، به نظر می‌رسد مایع سبز رنگ در بدن هری تزریق شده که شانس بالایی در تبدیل شدن به گرین گابلین را داشته باشد.

Spider-Man: Miles Morales

Venom
(Conrad Marcus)

بیشتر طرفداران شخصیت ونوم را با ادی براک یا فلش تامپسون می‌شناسند که با پیتر پارکر مبارزه کرده‌اند. مایلز مورالس در واقع متعلق به جهان دیگری است که طبیعتا با یک ونوم متفاوتی مبارزه کرده است. کانراد مارکوس در جهان نهایی به عنوان یک بیوشیمیست در شرکت راکسان مشغول به کار بوده و در این جهان میزبان ونوم بوده است. حضور او در بازی Spider-Man: Miles Morales به این معنی خواهد بود که او به عنوان ونوم جدید در بازی شناخته خواهد شد. این ونوم یکی دیگر از دشمنان مایلز مورالس خواهد بود که پیشتر در داستان‌های کتاب‌های کمیک حضور داشته است. بنابراین، این موضوع نمی‌تواند سوپرایز بزرگی برای حضور در این بازی مستقل محسوب شود. اما رودررویی مایلز با ونوم می‌تواند مبارزات نفسگیر و هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان فراهم کند.

Spider-Man: Miles Morales

Mysterio
(Quantic Beck)

شخصیت میستریو یکی دیگر از افراد شروری است که اخیرا به خوبی در پرده نقره‌ای دیده شده است. او در فیلم Spider-Man: Far From Home دشمن اصلی اسپایدرمن بوده است که پیشتر با مایلز مورالس مبارزه کرده است. کوآنیتن بِک استاد حیله‌گری است که بنابر اتفاقاتی که برای پیتر جوان در فیلم Far From Home افتاد، مایلز ممکن است هنگامی که به قدرت‌های جدید خود عادت می‌کند، در مقابل او دچار دردسر شود. شاید این مورد مهمی نباشد، اما استودیو اینسامنیاک اشاراتی نسبت به حضور شخصیت میستریو در بازی اصلی کرده بود؛ در جشن بالماسکه، فردی لباس میستریو را پوشیده و در این جشن شرکت کرده بود.

Spider-Man: Miles Morales

Diamondback

احتمال کمی وجود دارد که شخصیت دایموندبک نسبت به دیگر شخصیت‌های شرور این مطلب در بازی Spider-Man: Miles Morales حضور داشته باشد، اما حضور او می‌تواند حال و هوای جذابی به بازی ببخشد. دایموندبک همانند شخصیت‌های سیلور سیبل و بلک کت، هیچ قدرت خاصی ندارد، اما او به شدت با استعداد است و در شرایط مختلف توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده است. او توانایی مبارزه تن به تن را دارد و می‌تواند با دقت بالایی اسلحه‌های پرتابی آغشته به سم خود را به هدف شلیک کند. در کتاب‌های کمیک، دایموندبک زمانی که به عنوان یکی از اعضای باند جمجمه‌های مار (Serpent Skulls Gang) فعالیت می‌کرد، دفعات مختلفی از دست مایلز فرار کرده است. همچنین، او در آکادمی تسک‌مستر آموزش دیده است؛ بنابراین، دور از ذهن نخواهد بود که او را به همان روش مبارزه‌ای که تسک‌مستر پیش از این انجام داده است، به عنوان یک شخصیت شرور کوچک‌تر در بازی حضور پیدا کند. شکست دادن دایموندبک و باند جمجمه‌های مار می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه در گیم‌پلی اصلی بازی باشد. 

مایلز مورالس با تعداد زیادی از شخصیت‌های شرور در کتاب‌های کمیک، نمایش‌ها و فیلم‌های سینمایی مبارزه کرده است. به نظر شما، به غیر از این دشمنان، چه کسانی می‌توانند دشمنان مناسبی برای حضور در بازی Spider-Man: Miles Morales باشند؟ لطفا نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده