نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

مارول تصاویر واضحی از لباس جدید آیرون من منتشر کرد

چندی پیش شرکت مارول لباس جدیدی را برای شخصیت آیرون من و مجموعه کمیکی معرفی کرده بود و حالا تصاویری را منتشر کرده که ظاهر این لباس را واضح‌تر از قبل نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول تصویر جدیدی را از جدیدترین زره مخصوص آیرون من منتشر کرد؛ این لباس، نقطه عطف دیگری در تاریخ زره مخصوص آیرون من به حساب می‌آید. براساس برنامه‌ریزی‌ها شرکت مارول کامیکس قصد دارد که این مجموعه را در ماه سپتامبر سال جاری منتشر کند. مارول علاوه‌بر اینکه خلاصه داستانی از این کمیک سپتامبری منتشر کرد، دو تصویر مخصوص جلد هم در اختیار ما قرار داد که به‌طور کامل لباس جدید آیرون من را در معرض دید قرار می‌دهد. زمانی‌که شرکت مارول قسمت اول سری کتاب کمیک Iron Man را معرفی کرد، کریستوفر کنتول، نویسنده این مجموعه، در یک بیانیه مطبوعاتی اینطور درباره این مجموعه صحبت کرد:

من خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام که فرصتی پیدا کردم تا بتوانم داستانی برای انتقام‌جوی طلایی بنویسم. درست از دهه ۱۹۸۰ که طراحی‌های باب لیتون توجه و تخیل من را به‌عنوان یک کودک جلب کرد، این آرزو را داشتم؛ من از همان زمان مجذوب آیرون من شده بودم. حالا هدفی که من در این خط داستانی و مجموعه جدید دارم، این است که به بررسی این سؤال به‌خصوص بپردازم:

امروزه آیرون من باید چه کسی باشد؟ یک فرشته؟ یک خدا؟ یا فقط یک مرد فروتن؟ تونی قرار است که در این خط داستانی، تلاش کند و تمام چیزهایی را که درباره ایده آیرون من وجود دارد، از بین ببرد تا به هسته فلزی آن برسد؛ چیزی که همیشه با غرور و تکبر او، تناقضات بسیار زیادی داشت. حالا من در آینده خواهیم دید که آیا او می‌تواند واقعا ظاهر پر از غرور خود را تحت کنترل قرار دهد یا نه؛ آن هم زمانی‌که دیگران با تمام مشکلات و پیچیدگی‌های خیلی بزرگی که دارند، روی کل دنیا نظارت دارند و مراقب آن هستند.

تصاویر منتشر شده از لباس جدید آیرون من:

iron man - آیرون من

new iron man suit


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده