// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Star Wars: Squadrons یک بازی لایو سرویس نخواهد بود

ایان فریزر، کارگردان بازی Star Wars: Squadrons، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده این بازی به هیچ‌وجه یک محصول لایو سرویس نخواهد بود.

باتوجه‌به سابقه الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در نسخه‌های چندنفره جنگ ستارگان، اطلاعات منتشر شده از بازی Star Wars: Squadrons کمی غیرطبیعی به‌نظر می‌رسد. اولین مورد این است که بازی تنها ۴۰ دلار قیمت دارد و خبری هم از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیست. همچنین به‌تازگی مشخص شده که اسکوادرونز، قرار نیست یک بازی لایو سرویس باشد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، ایان فریزر، کارگردان خلاق بازی Star Wars: Squadrons، در مصاحبه اخیر خود با گیم اینفورمر اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده بازی، روش سنتی در عرضه بازی‌های چندنفره را پیش گرفته‌اند. ازاین‌رو جنگ ستارگان: اسکوادرونز در همان روز عرضه، یک بازی کامل خواهد بود؛ موردی که در بازی‌های چندنفره اخیر الکترونیک آرتز شاهد آن نبوده‌ایم. ایان فریزر دراین‌باره می‌گوید:

ذهنیت ما شکل‌وشمایل اولد اسکول دارد. منظور من این است که بازی ما که ۴۰ دلار بیشتر قیمت ندارد، می‌خواهیم برای کاربران سخاوتمندانه باشد و در همان روز عرضه هم یک تجربه کامل را ارائه دهد. مثل اینکه شما تنها ۴۰ دلار می‌دهید و بازی را می‌خرید که دوستش خواهید داشت. این چیزی نیست که ما بر پایه استراتژی لایو سرویس آن را توسعه داده باشیم، بلکه این بازی است که به خوبی خود بازی بزرگ و کاملی خواهد بود. 

این گفته بدین معنا نیست که ما چیزی را به بازی اضافه نخواهیم کرد. فکر می‌کنم که این کار را خواهیم کرد، اما در قالب لایو سرویس، آن را انجام نمی‌دهیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Star Wars: Squadrons با این استراتژی جدید عرضه و ارائه محتویات می‌تواند نظر کاربران را به‌خود جلب کند؟ بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۱۱ مهر ماه (دو اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده