نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

مارول از رخ دادن اتفاقات بدی برای نووا خبر داد

با اینکه نووا تا به امروز مشکلات زیادی را تحمل کرده، اما باز مارول دست از سر او برنمی‌دارد و تصویر جدید نشان می‌دهد که سختی‌های جدیدی در انتظار این قهرمان است.

معمولا اتفاقات خوب خیلی کم و به ندرت برای شخصیت نووا رخ می‌دهد. در اکثر مواقع، این موشک انسانی مشغول این است که تکه‌های مختلف ارتش نووا را از نقاط مختلف جمع‌آوری کند و درکنار یکدیگر قرار دهد. تازه علاوه‌بر خود ارتش، مشکلات مربوط‌به سیاره زندار یا حتی دوستان و رابطه‌هایی هم که از دست داده، اضافه می‌شوند. در بیشتر مواقع این مشکلات به این دلیل برایش رخ می‌دهد که او تنها عضو یک نیروی پلیس بین سیاره‌ای حساب می‌شود. اگر شما همچنان امیدوارید که در آینده‌ای نزدیک شرایط خوبی برایش پیش بیاید و اتفاقات امیدوارکننده‌ای رخ دهد، باید بگوییم که فعلا از این اخبار نیست.

در روز جمعه، شرکت مارول اطلاعاتی را از انتشاراتی‌های مخصوص ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ خود، منتشر کرد. براساس این خلاصه داستانی که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که درد و مشکلات بیشتری در انتظار ریچارد رایدر است و همه چیز برای او سخت‌تر خواهد شد. در خلاصه داستانی که برای قسمت ۶ سری کتاب کمیک Guardians of the Galaxy منتشر شده، خانه ایده‌ها پیشنهاد می‌کنند که رایدر از هیومن راکت یا همان موشک انسانی، به هیومن رک تبدیل شود. ماجرای دیگری هم که در این خط داستانی رخ می‌دهد، این است که ما شاهد شکست خوردن رایدرِ آشفته و سردرگم، توسط Rafael Albuquerque هستیم؛ براساس تصویری که برای جلد این قسمت منتشر شده است.

nova

در این خط داستانی، اعضای گروه گاردینز یا همان نگهبانان، خود را در یکی از خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین شرایط تاریخ خود می‌بینند. این دزدان فضایی دوست‌داشتنی در این خط داستانی قرار است با نسخه دنیای مارولیِ خدایان یونانی به نبرد بپردازند. این موضوع کاملا قابل انتظار و قابل پیشبینی است اگر نووا نتواند یک زئوس فاسد شده را شکست دهد و ما کاملا این شکست را درک می‌کنیم. نویسنده این سری کتاب کمیک، اینطور درباره آن صحبت کرده است:

Guardians of the Galaxy یک مجموعه بسیار قدرتمند با سبکی اکشن/ماجراجویی و همچنین جاسوسی-تخیلی است. داستان آن دربرابر پس زمینه در حال تحول سیاست بین ستاره‌ای، فتنه و تعلیق قرار دارد. جنگ در حال آمدن است و اگر نگهبانان آن را متوقف نکنند، قرار است درست در میان آن قرار بگیرند.

خلاصه داستانی هم که از این قسمت منتشر شده، به شرح زیر است:

زمانی‌که تنش‌های قدیمی در فاصله بسیار زیادی از سیستم زمینی منفجر می‌شود، نقشه سیاسی کهکشان دوباره طراحی و به میان می‌آید. درست در همین هم دوستان قدیمی و کسانی که یکدیگر را دوست دارند، باید نگاه دوباره‌ای به ارتباط خود داشته باشند یا اینکه به‌طور کل آن را نابود کنند. او در گذشته با نام هیومن راکت شناخته می‌شد. حالا او تبدیل به هیومن رک شده است. آیا اتفاقات خوب دوباره به زندگی نووا بازخواهد گشت؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده