نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

آگهی استخدام بندای نامکو برای ساخت Blue Protocol روی PS5 و Xbox Series X

آگهی جذب یک نیروی جدید در استودیوی بندای نامکو آنلاین، از احتمال عرضه بازی Blue Protocol روی پلتفرم‌های نسل جدید حکایت دارد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بندای نامکو (Bandai Namco) علاوه‌بر پلتفرم پی سی، برای انتشار بازی Blue Protocol روی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس نیز برنامه‌ریزی می‌کند. استودیوی Bandai Namco Online از تاریخ ۱۴ می تا ۶ ژوئن اقدام به انتشار یک آگهی آنلاین برای جذب طراح فنی کرده که در میان فهرست مهارت‌های مورد نیاز، «تجربه فعالیت در حوزه توسعه بازی‌ روی پلتفرم‌های نسل جدید (PS5 و...)» به چشم می‌خورد. تجربه کار روی پلتفرم‌های PS4 و ایکس‌باکس وان نیز جزء مواردی بودند که در این آگهی به آن اشاره شده است.

Bandai Namco Online یکی از استودیوهایی است که روی پروژه ساخت بازی آنلاین، اکشن و نقش آفرینی Blue Protocol کار می‌کند. باتوجه به مقیاس بزرگ این پروژه، بعید است این آگهی برای پروژه دیگری که هنوز معرفی نشده منتشر شده باشد. بنابراین می‌توان احتمال انتشار بازی Blue Protocol برای کنسول‌های نسل جدید را بسیار بالا در نظر گرفت. تاکنون تنها عرضه نسخه کامپیوتری این بازی به‌صورت رسمی تأیید شده است.

بازی Blue Protocol

یکی دیگر از مشاغلی که در آن به‌صورت ویژه به نام Blue Protocol اشاره شده بود، پست «مدیریت توسعه و محلی‌سازی» این استودیو است که در گذشته توسط کاربران فاش شده بود. بعدها تیم توسعه‌دهندگان این بازی در خلال یک نشست آنلاین اعلام کردند که برنامه دارند تا این بازی را به‌صورت بین‌المللی عرضه کنند اما در حال حاضر روی توسعه فاز بتای بازی در کشور ژاپن تمرکز دارند.

از دیگر اخباری که در ارتباط با بازی Blue Protocol منتشر شده، باید به پخش استریم جدید این بازی در تاریخ پانزدهم ژوئن اشاره کرد. این برنامه، درواقع اولین استریمی بود که بعد از ماه آوریل از مرحله «Closed Beta Test» پروژه Blue Protocol منتشر می‌شد. در خلال این ارتباط زنده، تیم سازندگان بازی گزارشی از وضعیت کنونی فرایند تست نسخه بتای بازی را ارائه کرده و از پیشنهاد‌هایی که از سوی جامعه کاربران دریافت کرده‌اند، صحبت کردند. این چهارمین استریمی است که در مجموع از سوی توسعه‌دهندگان این بازی منتشر شده است.

در حال حاضر، بازی Blue Protocol تنها برای عرضه روی پلتفرم پی سی معرفی شده است. ضمن اینکه این بازی در مرحله اول تنها در ژاپن عرضه شده و هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده