نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

ادگار رایت اقتباس سینمایی رمان The Chain را کارگردانی می‌کند

شرکت یونیورسال پیکچرز وظیفه‌ی کارگردانی یک اقتباس سینمایی از رمان The Chain نوشته‌ی آدریان مک‌کینتی را به ادگار رایت محول کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ادگار رایت، کارگردان فیلم‌های Baby Driver (بیبیِ راننده) و Shaun of the Dead (شان می‌میرد) برای کارگردانی یک اقتباس سینمایی از رمان The Chain (غل‌وزنجیر) نوشته‌ی آدریان مک‌کینتی برای شرکت یونیورسال پیکچرز انتخاب شد. این فیلم هیجان‌انگیز درباره‌ی یک نقشه‌ی نجات است که در آن والدین یک کودک باید برای آزادی فرزندشان بچه‌ی دیگری را گروگان بگیرند. جین گولدمن که سابقه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم‌های Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و The Woman in Black (زن سیاه‌پوش) را در کارنامه دارد، فیلمنامه‌ی فیلم را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد.

اریک فلنر، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های !Hail, Caesar (درود بر سزار!) و Grimsby (گریمزبی)، تیم بوان، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Emma (اما) و Cats (گربه‌ها)، نایرا پارک، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Man Up (مرد باش) و Baby Driver، شین سالرنو، تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم Savages (وحشی‌ها) و ادگار رایت از طرف شرکت Complete Fiction به‌عنوان تهیه‌کنندگان اقتباس سینمایی The Chain فعالیت می‌کنند. از دیگر آثار ادگار رایت می‌توان به فیلم‌های Hot Fuzz (پلیس خفن)، Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و The World's End (پایان دنیا) اشاره کرد.

ادگار رایت اخیراً از گارگردانی فیلم ترسناک-روان‌شناختی Last Night in Soho (دیشب در سوهو) فارغ شد که آنیا تیلور-جوی، توماسین مک‌کنزی، مت اسمیت، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، جسی می لی، مایکل آجاو، سینوف کارلسن و لیزا مک‌گریلز را در گروه بازیگرانش دارد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۹ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا باعث شد تا اکران آن تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل ۲۰۲۱) به تعویق بیفتد. افزون‌بر این، ادگار رایت مستندی از گروه موسیقی راک «اسپارکس» را کارگردانی می‌کند که پروسه‌ی تولید آن «تقریبا» به پایان رسیده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده