نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل King of Thieves: پادشاه دزدان

King of Thieves یک بازی آنلاین است که در دنیای آن بازیکنان برای کسب قدرت و رتبه‌ی بالاتر باید مدام از یکدیگر سرقت کنند و این فرایند هیچگاه پایانی ندارد؛ با معرفی بازی موبایل King of Thieves همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون King of Thieves توسط استودوی ZeptoLab خالق بازی‌های محبوبی چون Cut The Rope و CATS ساخته شده است. همچنین بازی موبایل King of Thieves را نیز می‌توان جزو آثار موفق این استودیو دانست. بازی از جهانی پر از موجودات سیاه رنگ و بامزه تشکیل شده است. این موجودات کوچک و جذاب، نمی‌توانند به چیزی جز سرقت الماس‌های یکدیگر فکر کنند. در دنیای بازی موبایل King of Thieves بازیکنی اعتبار بیشتری دارد که جواهر‌ با ارزش‌تری را سرقت کرده باشد.

نمایی از فضای سیاه چال در بازی King Of Thieves

بازیکن می‌تواند به‌صورت آزادانه و طبق تفکر خود، تله‌ها را در نقشه‌ جایگذاری کند

بازی اندروید و آیفون King of Thieves یک تجربه‌ی کاملا آنلاین به شما ارائه می‌کند که در آن بازیکنان باید با سرقت از یکدیگر، شروع به جمع‌آوری ثروت کنند و رتبه‌ی جهانی خود را ارتقا دهند. هر بازیکن در بازی King of Thieves باید یک سیاه‌ چاله را به‌عنوان پایگاه خود انتخاب کند. اما مدام در یک سیاه چال نخواهید بود و باید بعد از مدتی مکان جدید را برای پایگاه انتخاب کنید و این روند همیشه ادامه دارد. همچنین هر سیاه چال تله‌های مخصوص به خود را دارد. مکانیزم‌های حرکتی بازی بسیار ساده است. کاراکتر شما به‌صورت خودکار در حال دویدن است و با هر لمس شما، اقدام یه پرش می‌کند. بازیکنان با ورود به سیاه‌ چاله‌های یکدیگر و عبور از تله‌های مرگبار درنهایت موفق می‌شوند که به صندوق جواهرات، دست پیدا کنند. البته تنها یک الماس، آن هم به‌صورت شانسی قابل برداشت است که با چرخیدن عقربه‌‌ای مشخص می‌شود. هر بازیکن فضای محدودی برای ذخیره‌ی دارایی‌های خود دارد. اما با ادغام الماس‌ها با یکدیگر، این فضا افزایش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که بازیکنان، تنها الماس‌هایی را می‌توانند سرقت کنند که در حال ادغام هستند و تنها یک مورد از این الماس‌ها قابل سرقت است.

نمایی از سرقت کردن در بازی موبایل King Of Thieves

بازی تنوع زیادی در نوع تله‌ها و فضای سیاه چاله‌ها دارد

 بازی موبایل King of Thieves به بازیکنان اجازه می‌دهد که با جایگذاری مناسب تله‌ها، از دارایی‌های خود محافظت کنند. اما این آزادی در طراحی نقشه، ممکن است که شرایط سرقت را تا حدی برای بازیکنان غیر ممکن کند. اما بازی این مشکل را با قرار دادن قانونی حل کرده است. شما باید بعد از هر چیدمان جدید در نقشه‌ی خود، دوبار آن را با موفقیت به اتمام برسانید تا تغیرات اعمال شود. حال، با این قانون دیگر نمی‌توان نقشه‌ای غیر ممکن طراحی کرد، چون خود بازیکن، اولین کسی است که باید با موفقیت آن را به اتمام برساند. بازی موبایل King of Thieves با قرار دادن قابلیت تشکیل اتحاد، بازیکنان را به رقابت‌های گروهی دعوت می‌کند. در این رویداد‌ها تیمی پیروز است که در بازه‌ی زمانی مشخصی، سرقت بیشتری نسبت به گروه دیگر انجام دهد.

بازی موبایل King of Thieves از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتبانی می‌کند. بازی تنوع زیادی در شخصی‌سازی دارد که می‌توان این آیتم‌ها از فروشگاه خرید کرد یا در روند بازی آن‌ها را به‌ دست آورد. با اینکه مدت‌ها از انتشار بازی موبایل King of Thieves می‌گذرد، اما همچنان بازخورد خوبی از بازیکنان خود به‌دست می‌آورد و می‌توان بازی اندروید و آیفون King of Thieves را جزو آثار محبوب در سبک پلتفرمر دانست. بازی هم‌اکنون در پلی‌استور و اپ‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی King of Thieves


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده