// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

تبریک استودیوهای فرست پارتی سونی به مناسبت عرضه بازی The Last of Us Part 2

به مناسبت عرضه موفق بازی The Last of Us Part II، استودیوهای انحصاری سونی نظیر سانتا مونیکا، استودیو بند، مدیا مولکول و ساکر پانچ تبریک خود را با انتشار یک تصویر اعلام کردند.

روز جمعه بازی The Last of Us Part 2 پس از فراز و نشیب‌های مختلف عرضه شد و قبل از آن هم توانسته بود بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان کسب کند. یک روز پس از عرضه بازی The Last of Us Part II، استودیوهای انحصاری سونی به روش جالبی تبریک خود را اعلام کرده‌اند.

تبریک ساکر پانچ به مناسبت عرضه The Last of Us part 2

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوهای انحصاری سونی نظیر سونی سانتا مونیکا، استودیو بند، ساکر پانچ و مدیا مولکول با انتشار یک تصویر تبریک خود را اعلام کرده‌اند. در تصویر منتشر شده استودیو بند، شاهد عبور الی از کنار دیکن هستیم. این در حالی است که کوری بالروگ، کارگردان بازی God of War، یک عکس یادگاری را از سوی سانتا مونیکا منتشر کرده که کریتوس و آترئوس را درکنار دیانا، جوئل و الی نشان می‌دهد. 

تبریک استودیو بند به مناسبت عرضه The Last of Us part 2

تبریک سونی سانتا مونیکا به مناسبت عرضه The Last of Us part 2

در ادامه حساب کاربری بازی Ghost of Tsushima تصویری را منتشر کرده که نواختن آهنگ توسط جین و الی را نشان می‌دهد. در انتها، استودیو مدیا مولکول با انتشار یک ویدیو تبریک خود را اعلام کرده است. در این ویدیو شاهد گیتار زدن الی هستیم که توسط کریم اتونی، کارگردان هنری مدیا بازی Dreams، ساخته شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده