نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۸

اولین تصاویر Aya and the Witch، انیمه بعدی استودیو جیبلی منتشر شد

استودیو جیبلی به‌تازگی اولین تصاویر رسمی انیمه Aya and the Witch را منتشر کرده که اولین انیمه کاملا CG و سه‌بعدی این استودیو است.

اواسط این ماه بود که استودیو جیبلی رسما از انیمه بعدی خود پرده برداشت که این انیمه قرار است Earwig and the Witch یا Aya and the Witch نام داشته باشد و اولین انیمه کاملا سه‌بعدی (3D) و با گرافیک کامپیوتری Studio Ghibli خواهد بود. همچنین انیمه Earwig and the Witch قرار بود در جشنواره فیلم کن امسال نیز نمایش داده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی انیمه Aya and the Witch (آیا و جادوگر) منتشر شده است. استودیو جیبلی اخیرا اولین تصاویر رسمی این انیمه را منتشر کرده که در آن شاهد طراحی و استایل متفاوت آن نسبت به دیگر آثار این استودیو هستیم. تمرکز بیشتر این تصاویر روی شخصیت آیا است، اما شخصیت‌های دیگر این انیمه نیز قابل مشاهده هستند و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 انیمه Aya and the Witch

 انیمه Aya and the Witch

 انیمه Aya and the Witch

گورو میازاکی، پسر هایائو میازاکی، وظیفه کارگردانی انیمه Aya to Majo را بر عهده دارد و پدرش، هایائو میازاکی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده داشته است. انیمه Aya and the Witch اقتباسی از کتاب کودکانی به‌نام Earwig and the Witch اثر دایانا واین جونز است که پیش از این نیز استودیو جیبلی از کتاب‌های این نویسنده اقتباسی موفق تولید و منتشر کرده بود. انیمه Howl's Moving Castle (قصر متحرک هاول) محصول سال ۲۰۰۴ اقتباسی از رمانی به همین نام اثر واین جونز بود که هایائو میازاکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن تحسین شده را بر عهده داشته بود.

انیمه Aya and the Witch قرار است به‌جای نمایش در سینماها، از تلویزیون ژاپن و شبکه NHK منتشر شود و در زمستان امسال شاهد انتشار این انیمه خواهیم بود. انیمه ?How Do You Live (شما چطور زندگی می‌کنید؟) یا Kimi-tachi wa Dō Ikiru ka، اثر جدید هایائو میازاکی خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود. پیش از این میازاکی یک انیمه کوتاه ۱۴ دقیقه‌ای با نام Boro the Caterpillar با کمک گرافیک کامپیوتری تولید کرده بود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده