نویسنده: رضا اسکندری
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵

Tenet؛ ساخت یکی از بزرگترین مجموعه‌ی فضای باز ساخته‌شده در تاریخ برای یک فیلم جدید

کریستوفر نولان، کارگردان فیلم جدید Tenet، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فضای باز برای یک فیلم جدید در تاریخ سینما را برای فیلم خود احداث کرد. او گفت که این فیلم مخصوص نمایشگر‌های بزرگ خواهد بود.

کریستوفر نولان، کارگردان محبوب و موفق سینمای جهان، برای فیلم جدید خود یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ی ساخته شده در فضای آزاد، در تاریخ سینما را احداث کرد. کارگردان فیلم‌ Tenet در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی را از فیلم جدید در حال ساخت خود به طرفداران این فیلم داد. او گفت که این فیلم بیشتر از فیلم‌ Inception و حتی بیشتر از فیلم Interstellar مخصوص نمایشگر‌های بزرگ است. کریستوفر نولان برای اطمینان از موفق شدن فیلم جدید خود، مسیر‌های زیادی را طی کرده و کارهای بزرگی را انجام داده است. او قصد دارد از پروژه‌ی جدید خود رونمایی کند؛ پروژه‌‌ای هیجان‌انگیز با هنرنمایی دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون. کریستوفر نولان همچنان درباره‌ی داستان فیلم بسیار محتاط است و اطلاعات زیادی از آن با اهالی سینما به اشتراک نگذاشته است ولی او در جدیدترین مصاحبه‌ی خود فاش کرد که در پشت صحنه‌ی این فیلم، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تاریخ سینما را ساخته است. او همچنین برای توصیف این مجموعه‌ که در سال ۲۰۱۹ در صحرای کالیفرنیا ساخته شده است، از کلمه‌ی «عظیم» استفاده کرد.

او در مصاحبه‌ی جدید خود با اینترتینمنت ویکلی گفت:

ما یک شهر متروکه از ساختمان‌ها و آوار‌ها خانه‌های ویران شده را احداث و با هزاران لباس نظامی آن‌ها را کامل کردیم.

درحالی‌که به زمان اکران فیلم تنت نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی داستان آن ادامه دارد و داستان این فیلم همچنان به‌صورت یک معما باقی‌مانده است. کریستوفر نولان در این مصاحبه درباره‌ی داستان فیلم نیز صحبت کرد و گفت:

این فیلم به‌هیچ‌وجه یک فیلم با موضوع سفر کردن در زمان نخواهد بود. موضوع فیلم درباره‌ی زمان و چگونگی کار کردن زمان است. ما نمی‌خواهیم کلاس فیزیک برگزار کنیم ولی وارونگی زمان یک ایده است و این ایده به‌دلیل ماده‌ای به‌نام آنتروپی وجود دارد و ما از این ایده برای ساخت فیلم استفاده کرده‌ایم؛ بنابراین ما نسبت به آن در حال برگشت در زمان هستیم. نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم حدود ۷ یا ۸ سال طول کشید.

Tenet

کنت برانا که یکی از بازیگران فیلم Tenet به‌شمار می‌رود و قبلا از پیچیدگی زیاد فیلم‌نامه این اثر صحبت کرده بود گفت:

فیلم Tenet از یک احتمال حتی بدتر از یک هولوکاست هسته‌ای صحبت می‌کند. این فیلم به‌شدت ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد؛ موضوعی که در فیلم‌های کریستوفر نولان از فیلم Memento تا فیلم Inception و Interstellar آن را لمس کرده‌ایم.

فیلم Tenet که توسط استودیوی برادران وارنر ساخته شده است، در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) پخش خواهد شد. نظر شما درباره‌ی فیلم جدید کریستوفر نولان چیست؟


منبع independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده