نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

هولو از تمدید دو سریال Solar Opposites و Crossing Swords برای یک فصل دیگر خبر داد

شبکه هولو اعلام کرد که سریال Solar Opposites برای فصل سوم و سریال Crossing Swords برای فصل دوم تمدید شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو (Hulu) از تمدید دو سریال انیمیشنی جدید خود خبر داده است. هولو در ابتدا تایید کرد که سریال Solar Opposite (مخالفان خورشیدی) برای فصل دوم و سوم تمدید شده است. اگرچه ساخت فصل دوم این انیمیشن سریالی تایید شده بود، اما اکنون هولو بار دیگر این موضوع را تایید کرده است. مانند فصل اول، فصل دوم انیمیشن Solar Opposite نیز در ۸ قسمت تولید و از Hulu منتشر خواهد شد، اما فصل سوم این سریال کمدی قرار است در ۱۲ قسمت تولید و منتشر شود. هولو تایید کرد که سریال Solar Opposites از زمان انتشار در ماه اردیبهشت، به پر بیننده‌ترین سریال کمدی اورجینال تاریخ این سرویس استریم تبدیل شده است.

جاستین رویلند، یکی از خالقان سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، وظیفه ساخت سریال مخالفان خورشیدی را بر عهده دارد که این انیمیشن کمدی توانسته با تحسین منتقدان و بینندگان نیز مواجه شود. جاستین رویلند در نقش کوروو، توماس میدلتیچ در نقش تری، شان جیامبرونی در نقش یامی‌لاک، ماری مک در نقش جسی، سگان مک‌ماهان در نقش پیوپا و اندی دالی در نقش تیم، از جمله صداپیشگانی هستند که در سریال Solar Opposites حضور دارند که قابل انتظار است شاهد بازگشت آن‌ها در فصل دوم و سوم نیز باشیم.

سریال Crossing Swords

همچنین هولو از تمدید سریال Crossing Swords،‌ دیگر سریال انیمیشنی جدید خود برای فصل دوم نیز خبر داده است. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال انیمیشنی و استاپ موشن که با نقدهای متوسط و ضعیفی نیز مواجه شده، قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که توسط بخش تلویزیونی سونی پیکچرز و Stoopid Buddy Stoodios در دست ساخت است. جان هاروتین چهارم و تام روت وظیفه ساخت انیمیشن Crossing Swords را بر عهده دارند. 

نیکلاس هولت، لوک ایوانز، آلانا اوباک، آدام پالی، تارا استرانگ، تونی هیل، آدام ری، سث گرین، برکین مایر، وندی مک‌لندن کاوی، ایوت نیکول براون، بن شوارتز، راب کوردری و جمیله جمیل، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Crossing Swords حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده