نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

لوازم جانبی Thrustmaster برای بازی Microsoft Flight Simulator

شرکت طراحی و ساخت لوازم جانبی گیمینگ Thrustmaster با انتشار ویدیویی به معرفی سری جدید محصولات ویژه بازی‌های شبیه‌سازی پرواز پرداخت.

بازی Microsoft Flight Simulator یکی از پروژه‌های در آستانه انتشار Xbox Game Studios است که یک بار دیگر به جابه‌جایی مرزهای واقع‌گرایی در توسعه بازی‌های شبیه‌سازی خواهد پرداخت. یکی از اقدامات مایکروسافت برای دستیابی به این هدف، امضای قرارداد همکاری با شرکت توسعه و تولید کنترلرها و لوازم جانبی گیمینگ تراست مستر (Thrustmaster) است. براساس این قرارداد، تراست‌مستر به طراحی سخت افرار ویژه شبیه‌سازی پرواز برای بازی Flight Simulator خواهد پرداخت. شما می‌توانید در ادامه به فهرست این محصولات نگاهی داشته باشید.

اگر از طرفداران X-Plane 11 باشید نیز، حتماً خبر امکان پشتیبانی این تجهیزات از این بازی برای شما خوشایند خواهد بود. براساس اعلام تراست مستر، لوازم جانبی جدید این شرکت، به‌صورت رسمی توسط ایرباس لایسنس شده و طراحی و ساخت آن به‌گونه‌ای صورت گرفته تا یک تجربه بی‌عیب و نقص از تجربه بازی‌های شبیه‌ساز هوانوردی را ارائه کند. در ادامه می‌توانید به متن معرفی این محصولات در وبسایت رسمی تراست مستر نیز نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

 

جوی‌استیک TCA Sidestick Airbus Edition

جوی استیک TCA Sidestick Airbus Edition ویژه بازی Microsoft Flight Simulator

اولین محصول پرچم‌دار تراست مستر، ویژه بازی‌های شبیه‌ساز هوانوردی، یک جوی‌استیک خوش‌ساخت و فوق‌العاده دقیق برای پلتفرم پی‌سی است. این کنترلر برای ارائه یک تجربه یکنواخت و کاملاً بی‌نقص از بازی‌های معتبر شبیه‌سازی هدایت هواپیما از جمله X-Plane 11 و Microsoft Flight Simulator طراحی شده و با شبیه‌سازی سایداستیک هواپیماهای ایرباس، به‌عنوان یک وسیله‌ی همراه همه‌کاره برای خلبانان مجازی تمامی نرم افزارهای شبیه‌ساز پرواز به کار می‌رود. دریچه گلوگاهی که در قسمت پایه این جوی‌استیک طراحی شده، با شبیه‌سازی عملکرد فشار معکوس، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هواپیماهای واقعی را به کاربر ارائه می‌کند. این ویژگی خاص، یکی از مزیت‌های مهمی است که به کاربر کمک می‌کند تا بر مانورهای پیچیده هوایی مسلط شده و همواره روی فرایند فرود هواپیما کنترل کامل داشته باشد.

این محصول، از تاریخ ۲۵ ژوئن با قیمت ۷۰ دلار قابل سفارش و خریداری است.

 

دسته TCA Quadrant Airbus Edition

دسته مخصوص TCA Quadrant Airbus Edition برای بازی Microsoft Flight Simulator

تراست مستر به مناسبت رونمایی از جوی‌استیک ویژه خود برای بازی‌های شبیه‌ساز هوانوردی،  یک محصول جانبی باکیفیت و کاربردی به نام TCA Quadrant Airbus Edition را معرفی کرده است. دسته TCA Quadrant به همراه دو ماژول مکمل خود به نام TCA Quadrant Add-On Airbus Edition عرضه شده و به‌عنوان وسیله شبیه‌ساز عملکرد ترمز هوایی، فلپ‌ها، ترمز اتوماتیک و ترمز پارکینگ در هواپیماهای مشهور شرکت ایرباس از جمله A320 مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به‌دنبال یک تجربه کاملاً واقعگرایانه و کامل و بی‌نقص از نحوه عملکرد یک کاپیتان هواپیمای مجازی هستید، Thrustmaster این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. بسته کامل TCA Officer Pack Airbus Edition امکان دسترسی ساده‌ی کاربران به هردو محصول جدید تراست‌مستر از سری TCA را به‌صورت همزمان ممکن خواهد کرد.

بسته کامل TCA Officer Pack Airbus Edition با قیمت ۱۶۰ دلار از ۲۴ سپتامبر قابل خریداری خواهد بود. می‌توان TCA Quadrant Airbus Edition را به‌تنهایی و با قیمت ۱۰۰ دلار نیز سفارش داد.

 

پایه نگهدارنده TM Flying Clamp

پایه مخصوص TM Flying Clamp برای محصولات تراست مستر

TM Flying Clamp به‌عنوان یکی از لوازم غیرضروری اما جذاب این فهرست مطرح شده است. بعد از این طرفداران محصولات تراست مستر برای مدت زیادی اقدام به درخواست افزودن این وسیله به مجموعه محصولات این شرکت می‌کردند، بالاخره TM Flying Clamp نیز به اکوسیستم پیشرفته لوازم شبیه‌ساز این شرکت خواهد پیوست. این وسیله برای تسهیل تنظیمات پیشرفته گیمینگ برای کلیه‌ی کاربران ارائه شده و با کیفیت ساخت بالای خود، قابلیت استفاده در تمامی محصولات محبوب تراست‌مستر را خواهد داشت.

پایه نگهدارنده TM Flying Clamp نیز در تاریخ ۲۴ سپتامبر به قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهد رسید.

 

نرم‌افزار T.A.R.G.E.T

نمایی از نرم افزار T.A.R.G.E.T

T.A.R.G.E.T عبارت اختصاری Thrustmaster Advanced Programming Graphical EdiTor است که به‌عنوان یک نرم‌افزار قدرتمند برای تست، پیکربندی و برنامه‌ریزی کنترلرهای تراست مستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار T.A.R.G.E.T عملکرد تمامی لوازم جانبی تراست مستر را با یکدیگر ادغام کرده و آن‌ها را به‌عنوان یک وسیله جانبی USB به سیستم بشناسانید. سپس با استفاده از ابزارهای داخلی آن، می‌توان به شخصی‌سازی و بهبود عملکرد ماژولار این کنترلرهای گیمینگ پرداخت.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی تراست‌مستر، تمامی این محصولات را از همین حالا پیش خرید کنید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده